Gantzo Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Til Dmx. Hva er det du har brukt til å få den desktopen??? Style XP? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Jeg fiksa mitt problem samme som deg vet å resette bios.Jeg slet meg igjennom hele tg med det problemet, og fant ut når jeg kom hjem at det var bios som var problemet. til meg selv hva var galt med biosen? Må vel ha vært en type virus eller noe lignende, jeg resatte den med reset pinen, de fikset problemet. Jeg aner ikke hva problemet var men. du mener du resettet cmos vell Da går alt tilbake til standard instillinger i bios, noe som kan bety at noe var stilt feil Lenke til kommentar
dmx Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Til Dmx. Hva er det du har brukt til å få den desktopen??? Style XP? Bruker Rainmeter, Rainlender og StyleXP. men bakgrunnsbildet fant jeg på nettet og mange ville ha det av meg så jeg la det ut her så du kan lagre det hvis du vil: http://img24.exs.cx/my.php?loc=img24&image=09_JPG.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå