dmx Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) hei! cpu`n min har stått på 100% i noen dager nå. og jeg skjønner ikke hvorfor? noen som kan hjelpe meg og si meg hvorfor den er alttid på 100%? og pc`n er blitt treger og.. Endret 17. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ta opp taskmanageren (Ctrl - Shift - Esc), velg tab "Processes" (vet ikke hva det heter på norsk versjon), klikk på kolonneoverskrift "CPU" slik at den sortere på hva som bruker mest CPU. Da finner du svaret. Kjenner du ikke igjen programmet, kan du liste det opp i forumet. Dersom det er mange forskjellige prosesser som kommer og går, inn og ut av dvale, må du legge til kolonne for "CPU Time": Velg "View", velg "Select columns...", klikk av "CPU Time", klikk OK. Deretter klikker du på kolonneoverskriften "CPU Time", så ser du hva som tar prosessorkraften over tid. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvilket program er det som bruker 100% av CPU da? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) ok takk! men jeg fikk dette her jeg: Endret 17. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hvilket program er det som bruker 100% av CPU da? hmm.. vet ikke. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 nede på bilde står det : CPU usage : 5% ser ut som problemet er løst da vel .. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Hva slags program bruker du ti å vis klokka kalender og det der cpu usage greiene på desktop? edit: On topic: Tror det hjelper hvis du rydder desktop, det var sinnsykt mye ute der, legg alt der du har windows media player desktop og den andre progget jeg ikke vet hva er. Det hjelper en del. Endret 17. oktober 2004 av hba Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hva slags program bruker du ti å vis klokka kalender og det der cpu usage greiene på desktop? Rainmeter og Rainlender.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 se her du http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=175413 Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ja men den går jo oppover etter at jeg har brukt den litt kanskje etter en time så er den på 100%.. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja men den går jo oppover etter at jeg har brukt den litt kanskje etter en time så er den på 100%.. når den er på 100% sjekk hvilken prosess det er som tar alt.. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 off topic. kossen fikk du den typen av klokka?? eg får ein dritt stygge og kossen får du klokka og statusen på de forskjellige stajonane "usynlige" Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 off topic. kossen fikk du den typen av klokka?? eg får ein dritt stygge og kossen får du klokka og statusen på de forskjellige stajonane "usynlige" skin : blue neon Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 lastsa ned du meine da?? for eg fant den ikke i menyen. takk for hjelpen. har du fonne ut ka program så klikker når cpu usage er på 100% ?? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 lastsa ned du meine da?? for eg fant den ikke i menyen.takk for hjelpen. har du fonne ut ka program så klikker når cpu usage er på 100% ?? unzip filen til program filer/Rainmeter/skins Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) lastsa ned du meine da?? for eg fant den ikke i menyen.takk for hjelpen. har du fonne ut ka program så klikker når cpu usage er på 100% ?? nei. off topic: hvis du vil vite mer om rainmeter og rainlender og moding av desktop se her da: http://forum.hardware.no/index.php?showtop...413&st=1040&hl= der står det alt.. Endret 17. oktober 2004 av dmx Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har du sjekket om det kanshe kan være en form for spyware????? Gå på Download ok søk etter Spy bot search and destroy 1.3.... Hadde en form for spyware som tærte nåkka sykt på cpu'en. Men fikk det bort etter å ha brukt det.. Vet ikke om det er det så klart men er verdt å prøve Lenke til kommentar
highlander Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg fiksa mitt problem samme som deg vet å resette bios. Jeg slet meg igjennom hele tg med det problemet, og fant ut når jeg kom hjem at det var bios som var problemet. til meg selv Lenke til kommentar
dmx Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg fiksa mitt problem samme som deg vet å resette bios.Jeg slet meg igjennom hele tg med det problemet, og fant ut når jeg kom hjem at det var bios som var problemet. til meg selv hva var galt med biosen? Lenke til kommentar
highlander Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg fiksa mitt problem samme som deg vet å resette bios.Jeg slet meg igjennom hele tg med det problemet, og fant ut når jeg kom hjem at det var bios som var problemet. til meg selv hva var galt med biosen? Må vel ha vært en type virus eller noe lignende, jeg resatte den med reset pinen, de fikset problemet. Jeg aner ikke hva problemet var men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå