Janivars Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Går dette ann? Er det vanskligere enn å gjøre det på sjølvbygde pcr ? Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 trukke det går så bra men det viktige spørsmålet er hvorfor kjøpte du DELL!!!??? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 trukke det går så bramen det viktige spørsmålet er hvorfor kjøpte du DELL!!!??? Jo det skal jeg fortelle deg min kjære venn .. Jeg kjøpte en pc gjennom jobben til fatter og fikk dermed 60 % rabatt. Pcn skulle kostet 12900 men jeg betalte kun 5500. For dette fikk jeg en 3 ghz, 1024 ddr2,x800 SE PCI-E, 160 gb HD, 19 " crt +++ For 5500 på komplett hadde du fått langt fra det samme.. Det er grunnen.. Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 trukke det går så bramen det viktige spørsmålet er hvorfor kjøpte du DELL!!!??? Jo det skal jeg fortelle deg min kjære venn .. Jeg kjøpte en pc gjennom jobben til fatter og fikk dermed 60 % rabatt. Pcn skulle kostet 12900 men jeg betalte kun 5500. For dette fikk jeg en 3 ghz, 1024 ddr2,x800 SE PCI-E, 160 gb HD, 19 " crt +++ For 5500 på komplett hadde du fått langt fra det samme.. Det er grunnen.. Synn at den ikke kan klokkes da Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja det er vel noe sperrer i bios sikkert.. Gudene vet hva dell driver med.. De putta jaggu meg 4 * 256 ram brikker oxo.. Brukte alle ramplassene.. sleipe er dem.. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er vel bare å kjøpe et nytt hovedkort så kommer du bort fra dell sin spesial? Eller bruker dell også egen ramtype? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Er vel bare å kjøpe et nytt hovedkort så kommer du bort fra dell sin spesial? Eller bruker dell også egen ramtype? Nei, jeg gidder ik bruke penger på det.. Tror ikke de har egne rambrikker. Skal være fint mulig å bestille ram fra nettet og sette dem inn.. Har ikke noen klokke planer uansett så det er ikke så farlig.. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 dell er som pakkeprodusenter flest de gjør alt for å spare penger alt det ikke står noe om på reklamen suger Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er vel bare å kjøpe et nytt hovedkort så kommer du bort fra dell sin spesial? Eller bruker dell også egen ramtype? Du bør vel heller bekymre deg for om hovedkortet passer. En kompis av en bekjent stripset fast sitt ( ) Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg driver nå og mekker meg kabinett i Tre pga jeg kjøpte meg nytt HK. men det passer ikke inni i dell kabinettet Ram brikkene DELL bruker heter vel infineon Endret 19. oktober 2004 av Christahh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå