auduuun Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Jeg har en hotmail-account med 350 meldinger på inbox. Jeg laster de ned på harddisken gjennom Outlook Express. Det jeg lurer på, er om det går an å lagre de på en annen måte? Jeg er ikke helt sikker på hva jeg skal ta backup av når jeg f.eks. formaterer. En annen ting jeg har lurt på, er om jeg kan gå inn på hotmail-accounten etterpå og slette alle meldingene som tar opp plass, uten at de blir slettet på maskinen min? mvh, Audun Løvdahl Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 På min maskin ligger alle mail-filene i følgende katalaog (WinXP Pro, engelsk versjon) : c:documents and settings(username)Local settingsapplication dataidentities<537604-7f75-485b-be6c-e8aa35421f60>Microsoft (username) byttes ut med ditt brukernavn/username på datamaskinen. Adresseboken ligger i katalogen : c:documents and settings(username)Application DataMicrosoft Lenke til kommentar
slakken Skrevet 20. mai 2002 Del Skrevet 20. mai 2002 Hvorfor ikke bruke dette progget til å ta backup med? http://www.genie-soft.com/products/oebacku...p/oebackup.html Funker kongebra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå