PT Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Ikke redigert: Redigerte: Redigert fra et annet bilde: Vad tycks? EDIT: Sakser inn de to bildene herfra mens jeg først er i gang: Alle bildene er tatt med et deilig Nikon D70 Kun farge/kontrast er justert i PS (i tillegg til beskjæring på de to siste bildene her) Endret 19. oktober 2004 av PT Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må si orginalen var best. Til nød nummer den nest siste. De andre var for mørke. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Den siste var ganske heftig, IMHO, så jeg vil si originalen og det siste deler førsteplassen EDIT: Oki, selve skyen på den siste kunne gjerne vært litt lysere. Det var den "dramatiske gullfargen" jeg likte så godt Endret 17. oktober 2004 av Loomy Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Oki, prøver med noen andre bilder fra samme serie: Liker det mørke i bildene, men kanskje jeg er den eneste Men hvis de nå er altfor mørke, så får jeg skylde på at jeg sitter på med en bærbar pc med ikke så altfor enormt god LCD-skjerm. Endret 19. oktober 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Vanvittig stilig! Likte nummer fire i den første serien best! Rett og slett kønnge Lenke til kommentar
PT Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Vanvittig stilig! Likte nummer fire i den første serien best! Rett og slett kønnge Endelig en som virkelig har peiling på fotografkunsten! () Har fremdeles ikke fått lastet opp de to siste full-size'ene, men jeg prøver på nytt nå. (sniker til meg gratis nett i havnen her ) EDIT: Done (finally!) Endret 19. oktober 2004 av PT Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Herlige bilder du har tatt, PT! Knallfint lys. Selv likte jeg best bildene 1, 4, 5 og 6. Bilde 4 ble riktignok "veldig lyst", men jeg likte det. Godt jobbet! Lenke til kommentar
tbend Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Vanvittig bra, syntest det fjerde øverste på den første siden var finest. Dær får du fram det gule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå