sony ericssons Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hei jg vurderer å kjøpe meg ny telefon og jeg lurer på om qtek7070 er et bra valg kan dere hjelpe meg plizz Lenke til kommentar
joku Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nei, har hørt at det er endel bugs osv. og at den er treg osv. men kasnje de nye er bedre.. lykke til.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hei jg vurderer å kjøpe meg ny telefon og jeg lurer på om qtek7070 er et bra valg kan dere hjelpe meg plizz to ord Lykke til mine døde etter 2 dager og ble byttet nokså fort. 7070 er den første Qtek telefonen, og så vidt jeg husker var en del av dem nokså dårlige. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Av alle de telefonene som er på markedet idag finnes det langt bedre telefoner enn Qtek 7070... Har hatt den selv, den gangen synes jeg den var bra. Den er litt kul, ettersom den har "windows" os, men allikevel. Ikke kjøp denne! Du finner ikke tregere mobil på markedet, pluss at jeg aldri fikk noe norsk menysystem eller ordliste til denne. T9 husker jeg ikke om den har, men uansett. Nei nei nei Lenke til kommentar
sony ericssons Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 etter det dere har sagt tror jeg jeg står over den du Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 etter det dere har sagt tror jeg jeg står over den du Klokt valg! tror du kunne forventert mye irritasjon med den telefonen hvis du hadde kjøpt den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå