dnivie Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Fins det noe sted jeg kan få kjøpt ferdig tilpassede (evt. omtrentlig tilpassede) ramsinks til mitt Powercolor Radeon 9800 Pro? Lenke til kommentar
LooD Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg kjøpte disse til mitt PC9800pro, og de funker helt fint. De er tilpasset for bruk sammen med zalmans heatpipe-løsninger, slik at de som er beregnet for baksiden av kortet er lavere enn de andre. Hvis du ikke har behov for det er det kanskje bedre alternativer der ute. Størrelsen på disse passet veldig bra ihvertfall, så du kan jo sammenligne dem med andre. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk for tipset. Jeg får lete litt rundt etter andre muligheter. Kunne gjerne tenke meg ramsinks i kobber. Hvis ikke jeg finner det, kjøper jeg vel de du linket til. Tar gjerne imot flere tips! Lenke til kommentar
southhome Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Disse fra http://www.3dfxcool.no/ er topp. Lenke til kommentar
dnivie Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Akkurat det jeg letet etter! Er muligens litt slapp som glemte å sjekke 3dfxcool før jeg startet tråden . Problem solved. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå