Teek Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har kjøpt meg ett asetek waterchill cpu cooler kit, også lurte jeg på hva slags program jeg burde bruke til og klokke min cpu? Jeg har en Amd athlon 2400+ 2 ghz prossesor! Hva burde jeg klokke den opp til? Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg er ikke så sikker på va den kjører på stabilt men du bør klokke den i biosen... og prøve deg ut litt bare ikke vær før røff Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har kjøpt meg ett asetek waterchill cpu cooler kit, også lurte jeg på hva slags program jeg burde bruke til og klokke min cpu? Jeg har en Amd athlon 2400+ 2 ghz prossesor! Hva burde jeg klokke den opp til? klokk i bios.. da finner pc'en ut selv om cpu'en klarer det eller ikke.. slipper du totalt systemcrash hvis du klokker for høyt i windows. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 + at hvis du klokker for høyt så kan du bare resette biosen, men hvis du har et program kan det fort bli kluss Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) + at hvis du klokker for høyt så kan du bare resette biosen, men hvis du har et program kan det fort bli kluss yupp pga. et program setter verdiene når windows starter opp, må du da kjøre sikkerhetsmodus osv osv osv.. :S Endret 17. oktober 2004 av Vizla Lenke til kommentar
Teek Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Thnx alle sammen! Noen som vet hva jeg burde klokke den opp til for og være på den sikre siden? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Feilpostet, samt brudd på 3-ordsregelen. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg