porcelaiN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei Jeg har nettop hatt en _STOR_ PC crash, men så fikk jeg fikset det. Men jeg har et problem da - Nemlig fargene.. Fargene er helt rare, de er litt sånn grønn aktige. Jeg har sett på skjerminstillingene, men der står fargene på 32-Bit som de skal.. Jeg lurer bare på hvordan jeg kan fikse dette Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Prøv med en annen skjermkabel. Evt. en annen skjerm. XenZor Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Har bare denne skjermen her jeg.. Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Mulig det er noe galt med kabelen til skjermen, Sjekk om den sitter i riktig, og om skjerkortet ikke sitter løst! Den eneste sjekken du kan ta for å se om alt fungerer er å sjekke med en annen skjerm! Eller prøve skjermen på en annen pc. Spør naboen evt! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Mulig det er noe galt med kabelen til skjermen, Sjekk om den sitter i riktig, og om skjerkortet ikke sitter løst! Den eneste sjekken du kan ta for å se om alt fungerer er å sjekke med en annen skjerm! Eller prøve skjermen på en annen pc. Spør naboen evt! Vidre diskusjon her; http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=314235 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå