S1lwer Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har: Athlon XP 1600+ 1024 MB ram Win xp pro MSI k7t 266 pro -ru Gainward GF 4200 Ti 64MB 2x maxtor 120 gig i raid 8gig WD som windows disk 80 gig samsung Tror det er en 350 W PSU 2 x 120 mm kabinettvifter 80 mm cpu vifte Og problemet er at når jeg starter litt større applikajoner -> helst spill, så får jeg dekt hele skjermen med noe som ser ut som en fargesprsakende DOS skjerm, samt at en ser et svakt skjermbilde bak dette. Og maskina henger så det griner etter. Temperatur på GPU er rundt 50 grader. Cpu = 38 grader. Lurer da på om det er skjermkortet som har tatt kvelden, eller om det kan være strømforsyningen. Har hørt at MB ikke støtter GF 4, men det vet jeg ikke. Har også problemer med å starte opp rett. Når jeg slår på maskina om morran så må jeg trykke restart noen ganger før kverna setter i gang. Noen som har noen fine råd?? Lenke til kommentar
S1lwer Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Glemte å si at ram'n er: 1x 256 mb ukjent merke 266mhz 1x 256 twinmos 333 mhz 1 x 512 twinmos 333 mhz Har ikke hatt problemet med farget skjerm tidligere, så selv med denne salige mixen av ram så har det gått bra. Ville bare si ifra i tilfelle det hadde noe utslag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå