Tenshi Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har fulgt alle oppsett på www.netcom.no til punkt og prikke, og fikk mms til og funke i ett halvt år ca, men forrige helg sluttet mms og funke. Nå når jeg egentlig skal motta en mms, får jeg bare en "mms info" fil, og klarer ikke motta mms-meldingen. Når jeg velger "hent mms" får jeg bare "Nettverks eller konfigurasjonsfeil, prøv igjen" Men ingen lykke, drittplagsomt. Wap har jeg aldri fått til og funke. Skjønner ikke hva som er galt. Tenshi Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei Kan det være at du har kommet under den grensen for minste sum(5kr),vel og merke hvis du har kontantkort,kommer du under den så må du ha en opplåsningkode fra netcom,det hjelper ikke bare å fylle opp over grensen. Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har NetCom YoungTalk og har 40kr på mobilen, er derfor jeg ikke skjønner hva som er gale. Uansett er det teit at man MÅ ha penger for og motta mms, men nok om det. Opplåsningskode, hvor får jeg det? Tenshi Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Sjekk at du/telefonen ikkje har skrudd av GPRS og vil berre bruke GSM for alt. Då vil ein få feil i nedlastning av mms. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Skjer med meg hele tiden det der, du må ringe netcom og be de om å reaktivere GPRS på kortet ditt. 5 min. senere virker det, tror de gjør det sånn får å få inntekter på support telefonen, for det er utrolig teit! Lenke til kommentar
Tenshi Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hmm... har gjort alle instillinger på nytt, fått restartet GPRS men alikavel ingen resultat, ingen mms. Jeg stikker innom TeleButikken i Bergen i morgen, så hvis noen av dere som jobber der (Bystasjonen eller Galleriet) leser dette, vi snakkes i morgen Tenshi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå