Rognlin Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg får melding opp om at jeg har for lite virtuelt minne. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Rognlin Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 jEG HAR 512 MB RAM! Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jEG HAR 512 MB RAM! kjøp 512 mb til da. hva er det du bruker pcen til ? er det spill så bør du ha 1024, og du trenger ikke bruke store bokstaver. Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Gå til kontrollpanel/system/avansert/ytelse/avansert/virtuelt minne. Her kan du forandre størrelsen på virtuelt minne derom du har ledig plass på HDD, dersom du har liten plass på systemdisk kan du flytte virtuelt minne til en annen disk. Det enkleste er å la windows styre strørrelsen på virtuelt minne, dette problemet er ikke direkte relatert til RAM. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Gå til kontrollpanel/system/avansert/ytelse/avansert/virtuelt minne.Her kan du forandre størrelsen på virtuelt minne derom du har ledig plass på HDD, dersom du har liten plass på systemdisk kan du flytte virtuelt minne til en annen disk. Det enkleste er å la windows styre strørrelsen på virtuelt minne, dette problemet er ikke direkte relatert til RAM. Nei, det er relatert til Windows Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nei, det er relatert til Windows Problemet er relatert til Windows, men det er størrelsen på RAM som avgjør hvor mye virtuelt minne Windows tildeler. Lenke til kommentar
Serrevx Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det enkleste er å la windows styre strørrelsen på virtuelt minne, dette problemet er ikke direkte relatert til RAM. Du bør helst ikke la windows styre størrelsen, du burde sette den til et fast nummer. (Jeg har 1500-1500mb) Nå vet jeg ikke dette av praktisk erfaring, men det er noe jeg har lest på diverse tweakingfora. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå