Gå til innhold

Få med "SQL" og "HTML"-knappene i vanlig tråd?

Anbefalte innlegg

Hei,

La merke til en ting da jeg svarte på en personlig melding i dag, nemlig at det finnes to ekstra hurtigknapper (i mangel av et bedre ord) her, som ikke finnes når man svarer på en vanlig tråd. For min egen del, hadde det vært veldig nyttig å ha med "HTML"-knappen i det minste. Bruker «Gammel HW 2-kolonners», men knappene var ikke der i det ordinære HW-skinnet heller, jeg byttet for å sjekke.

Er det meningen at de ikke skal være med, eller er det en liten "forglemmelse"?

Takker for oppmerksomheten.

post-179-1098013004_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (Zethyr @ 17/10/2004 : 14:00)
Er det ikke slik at man kan skrive [ html] </blah> [/ html], da? (uten mellomrom)
Og at det samme gjelder for sql også.

Korrekt. Men det slipper man med knappene, da dette blir satt inn automatisk.

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar

Støttes :thumbup:

Hvis disse knappene blir satt inn vil man nok se at de blir brukt myyyyyye mer enn de blir brukt i dag, da man nærmest må være stamgjest på forumet for å vite at de i det hele tatt eksisterer.

<p class="woho">Ja til syntax-highlighting!</p>

Lenke til kommentar

nei... PHP kan vi klare oss foruten, hvorfor? Skal det først legges inn for ETT serverside språk, så skal det værsågod legges inn for mange fler og.. (ASP, JSP, Perl/cgi, C.NET, vb.NET, ASP.NET, CFML, etc..)

Men at de nåværende (SQL og HTML) blir lagt inn som knapper, DET støtter jeg fullt ut!

(hadde jo så klart vært pent med en CSS-funksjon og, men nå er det snakk på å legge ut knappene til allerede eksisterende funksjoner, ikke implentering av nye...) ;)

Lenke til kommentar

cfenzo: [ code] kan jo lett brukes for alle andre språk, men siden PHP er det mest brukte kan vel støtte for syntax hl i PHP legges til? Vil anta at syntax hl på PHP også vil fungere på C/C++ også, pga. relativt lik syntaks.

En [ html]-tagg med skikkelig syntaks hl hadde også vært greit, siden den som er nå ikke fargelegger skikkelig.

btw: Hvorfor ikke bare oppgradere til 2.0, da den har alle disse featurene?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...