PoleCat Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei, La merke til en ting da jeg svarte på en personlig melding i dag, nemlig at det finnes to ekstra hurtigknapper (i mangel av et bedre ord) her, som ikke finnes når man svarer på en vanlig tråd. For min egen del, hadde det vært veldig nyttig å ha med "HTML"-knappen i det minste. Bruker «Gammel HW 2-kolonners», men knappene var ikke der i det ordinære HW-skinnet heller, jeg byttet for å sjekke. Er det meningen at de ikke skal være med, eller er det en liten "forglemmelse"? Takker for oppmerksomheten. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Er det ikke slik at man kan skrive [ html] </blah> [/ html], da? (uten mellomrom) Og at det samme gjelder for sql også. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=64&t=314114 Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) QUOTE (Zethyr @ 17/10/2004 : 14:00) Er det ikke slik at man kan skrive [ html] </blah> [/ html], da? (uten mellomrom)Og at det samme gjelder for sql også. Korrekt. Men det slipper man med knappene, da dette blir satt inn automatisk. Endret 17. oktober 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja, det utgjør i værst fall 15 ekstra tegn, så da går nok verden under Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 QUOTE (Zethyr @ 17/10/2004 : 14:08) ja, det utgjør i værst fall 15 ekstra tegn, så da går nok verden under Spør egentlig bare fordi knappene finnes ved PM'en, og ikke rett i trådene. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Støttes Hvis disse knappene blir satt inn vil man nok se at de blir brukt myyyyyye mer enn de blir brukt i dag, da man nærmest må være stamgjest på forumet for å vite at de i det hele tatt eksisterer. <p class="woho">Ja til syntax-highlighting!</p> Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hah, jeg visste ikke om det der HTML greiene oppafor jeg. Trodde der valgte fargene selv Hadde vert lurt at de knappene var der ja Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Samt legge til Syntax-HL for CSS. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 nei... PHP kan vi klare oss foruten, hvorfor? Skal det først legges inn for ETT serverside språk, så skal det værsågod legges inn for mange fler og.. (ASP, JSP, Perl/cgi, C.NET, vb.NET, ASP.NET, CFML, etc..) Men at de nåværende (SQL og HTML) blir lagt inn som knapper, DET støtter jeg fullt ut! (hadde jo så klart vært pent med en CSS-funksjon og, men nå er det snakk på å legge ut knappene til allerede eksisterende funksjoner, ikke implentering av nye...) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 cfenzo: [ code] kan jo lett brukes for alle andre språk, men siden PHP er det mest brukte kan vel støtte for syntax hl i PHP legges til? Vil anta at syntax hl på PHP også vil fungere på C/C++ også, pga. relativt lik syntaks. En [ html]-tagg med skikkelig syntaks hl hadde også vært greit, siden den som er nå ikke fargelegger skikkelig. btw: Hvorfor ikke bare oppgradere til 2.0, da den har alle disse featurene? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Syns noen sa at de skulle oppdatere litt etterhvert jeg, eller surrer jeg nå ? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 du surrer ikke, jeg venter på noen oppgraderte filer av ipb 2.0 som jeg har etterspørt grunnet diverse bugs. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 QUOTE (Ueland @ 25/10/2004 : 09:38) du surrer ikke, jeg venter på noen oppgraderte filer av ipb 2.0 som jeg har etterspørt grunnet diverse bugs. Ok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg