toss Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 finnes det mange måter å åpne en popup på? er dette bare mulig med java? Lenke til kommentar
Prikkus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kan du forklare litt mer? Lenke til kommentar
toss Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg prøver å lage en enkel nettleser, så har jeg tenkt å få den til å hindre popups.. så jeg lurer på om det er mange slags kodesnutter jeg må la den kutte ut for å hindre popups.. Lenke til kommentar
sonic boy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jeg trodde at de fleste popups var trigget av javascript og JEditorPane som jeg antar at du bruker stotter ikke javascript. Lenke til kommentar
toss Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 hva mener du med: "jeg antar at du bruker stotter ikke javascript." browseren har støtte for alt som IE har større for, verken mer eller mindre.. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Imponerende prosjekt å lage en browser i Java. Det nedenfor bør gi deg en idé om hvordan pop-ups åpnes. <script LANGUAGE="JavaScript"> <!-- Idea by: Nic Wolfe ([email protected]) --> <!-- Web URL: http://fineline.xs.mw --> <!-- This script and many more are available free online at --> <!-- The JavaScript Source!! http://javascript.internet.com --> <!-- Begin function popUp(URL) { day = new Date(); id = day.getTime(); eval("page" + id + " = window.open(URL, '" + id + "', 'toolbar=0,scrollbars=0,location=0,statusbar=0,menubar=0,resizable=0,width=400,height=400');"); } // End --> </script> <!-- STEP TWO: Paste this onLoad event handler into the BODY tag --> <BODY onLoad="javascript:popUp('index.html')"> Lenke til kommentar
toss Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 takk for svar.. jeg skal ikke lage browseren i java, men jeg tenkte å la browseren sile ut java-script som opner popups.. Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 takk for svar..jeg skal ikke lage browseren i java, men jeg tenkte å la browseren sile ut java-script som opner popups.. Så du skal lage ditt eget skall rundt IE? <-- Javascript-forumet er den veien.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå