okidoki Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 I dag (17. Oktober) starter den etterlengtede avsluttningen på det som etter min mening er tidenes beste sci-fi serie. Farscape sluttet vel som de fleste vet rimelig brått og brutalt. Etter en lang og ihverdig innstats fra alle verdens Farscape fans bestemmte de seg for å lage en 4 timers avsluttning på serien. Denne har de døpt til Farscape Peacekeeper Wars. Serien sendes på Sci-fi. Du kan lese mer om dette på Watch Farscape og scifi.com. Lenke til kommentar
-MarL- Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må si meg enig i det. Denne serien hadde alt, humor, action og etc. Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Alle som liker sci fi, må jo like Farscape Endret 18. oktober 2004 av Godrick Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Farscape er jo sjefolainen!! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 I dag (17. Oktober) starter den etterlengtede avsluttningen på det som etter min mening er tidenes beste sci-fi serie. Farscape sluttet vel som de fleste vet rimelig brått og brutalt. Etter en lang og ihverdig innstats fra alle verdens Farscape fans bestemmte de seg for å lage en 4 timers avsluttning på serien. Denne har de døpt til Farscape Peacekeeper Wars. Serien sendes på Sci-fi. Du kan lese mer om dette på Watch Farscape og scifi.com. Tøft. Synd det ikke ble noen sesong 5. Noen som vet om noe sted som selger sesong 2 DVD-pakka like billig som amazon.co.uk OG som har den på lager nå? Lenke til kommentar
defzx Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har ikke sett noe om farscape Høres digg ut.. Hvor kan jeg kjøpe alle episodene? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Har ikke sett noe om farscape Høres digg ut.. Hvor kan jeg kjøpe alle episodene? Tja, Sesong 1 får du relativt rimelig på amazon.co.uk ihvertfall. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Den er amerikansk. Er vel amerikansk / australsk? Eller kanskje jeg tar feil.. uansett ser man ikke mye til verken Amerika eller jorden forøvrig i serien så... Men Babylon 5 er uansett kongen av SciFi serier hittil. På tide at sesong 5 kommer ut på DVD nå *vente vente*! PS: www.play.com selger Stargate SG-1 sesongene 1 til 6 på tilbud til 26 pund nå. Lurer på om man kan få dem til å sende samlet istedet for én og én film/box. Lenke til kommentar
X672 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Den er amerikansk. vil vel sei den er australsk siden den er spilt inn i Australia og har vel nesten kun australske skuespillere Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja okei, trodde den var amerikansk ettersom det fra amerika John letter. Men er sant som folk sier at det er jo endel australiere som er med. Men hovedpersonen er vel amerikansk? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Ja okei, trodde den var amerikansk ettersom det fra amerika John letter. Men er sant som folk sier at det er jo endel australiere som er med. Men hovedpersonen er vel amerikansk? Tror da det.. Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Men Babylon 5 er uansett kongen av SciFi serier hittil. På tide at sesong 5 kommer ut på DVD nå *vente vente*! Hvorfor vente? Er jo ute på sone 1. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Men Babylon 5 er uansett kongen av SciFi serier hittil. På tide at sesong 5 kommer ut på DVD nå *vente vente*! Hvorfor vente? Er jo ute på sone 1. Gidder ikke kjøpe Sone 1 når jeg har alle de andre på sone 2 da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå