audhage Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Topic sier det meste. Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Se i BIOS, på PC health Status eller noe slik =) Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Som sagt i bios. "Speedfan" eller "Motherboard Monitor" om hovedkortet ditt støtter disse. En ekstern måler er jo heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 En ekstern temp måler er nok best Lenke til kommentar
Christahh Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Trenger ikke være nødvendig med en ekstern. men hvis du har Abit, så ville jeg nok valgt en ekstern, pga Abit har veeeeeldig mye feil på temp. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) men hvis du har Abit, så ville jeg nok valgt en ekstern, pga Abit har veeeeeldig mye feil på temp. Det der skal du få lov til å begrunne. "Hovedkortet mitt viser da heeeelt feil" er ikke godt nok... Edit: Har du et litt eldre hovedkort finnes det ikke onboard temp. sensorer, da må du nok kjøpe en ekstern. Har du et nyere kort kan du sjekke i bios eller med div. software som er nevnt. Endret 17. oktober 2004 av Goophy Lenke til kommentar
audhage Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Kjøpte nytt HK for et par dager siden. Det er et ASUS kort. Bruker nå MBM til å måle. Speedfan er helt klikka. Mvh Audun Hagen EDIT: Er det noen som vet om dette kortet måler riktig? Endret 17. oktober 2004 av audhage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå