Ingar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, et lite problem jeg har opplevd her på forumet (hovedsaklig de siste dagene) er at når jeg leser en post, også har jeg kommet på bunnen av siden, så kommer liksom samme topicen opp igjen, pånytt hvis dere skjønner hva jeg mener. Tok et lite skjermsludd her (se vedlagt bilde). Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dette har aldri skjedd hos meg. Jeg bruker IE og Avant Browser (IE-variant). Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Kanskje det bare er noe som skjer for firefox-brukere? For når jeg brukte Internet Explorer opplevde jeg aldri det problemet. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det samma skjer ofte med meg i FireFox også ja. I IE kom det aldri. Er bare å refreshe igjen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=303522 En tråd om samme problemet... Har i det siste også opplevd at «1, 2, 3 .. Siste» er borte på toppen, men dobbel i bunnen. Dette skjer vel nesten stort sett hele tida, og det er kjempeplagsomt. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Må være irriterende å bruke en slik nettleser... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ikke like irriterende som å bruke IE, for sure. Men det er en annen diskusjon, right? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 QUOTE (HolgerLudvigsen @ 17/10/2004 : 15:28) Må være irriterende å bruke en slik nettleser... Må være det mest saklige innlegget hittil idag FF er vel en av de beste nettleserene, så med mindre du kan underbygge litt mer, så kan vi kanskje se bort fra innlegget. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Problemet ligger ikke i nettleseren, men i forumet. Noen ganger hikker serveren litt, og merkelige ting skjer... Ta en titt på kildekoden så ser du at det er serveren som har sendt deg en merkelig side. Om det så er firefox som får forumet il å hikke kan jo hende. Det ville vært merkelig, men jeg ser ingen annen forklaring på at det stort sett bare er denne nettleseren som opplever slike ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg