haakon90 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Heisann! Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... noen som vet hvor man kan få kjøpt dette?? Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente Endret 17. oktober 2004 av haakon90 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) På microplex I guess. Ikke at jeg har peiling på sånt. :o Mus/tastatur -> tilbehør Endret 17. oktober 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Her finner du noen saker. Mouse skates ligner på de som fulgte med icemat, men er gummi, slites litt raskere enn de andre (har prøvd det selv). Har derimot ikke prøvd hyperglide, da jeg i det siste har skjønt hvordan jeg skal bruke penga mine Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vanlig blank Scotch-tape funker minst like bra. Billigere er det også. mvh Pantera Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Vanlig blank Scotch-tape funker minst like bra. Billigere er det også. mvh Pantera bruker tape nå funket egentlig like bra Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Teip her også. Enklere, 5min Billigere, 0.01kr Muligheten for å mobbbe de som brukte 50kr + frakt på skatez, ubetalelig for alltid. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Heisann! Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... noen som vet hvor man kan få kjøpt dette?? Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente Hvilken mus har du? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hvilken mus har du? Lese innlegget ordentlig? Microsoft Intelli Mouse. Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Heisann! Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... noen som vet hvor man kan få kjøpt dette?? Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente Hvilken mus har du? microsoft intellimouse 4.0... her er en link Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Heisann! Jeg har en second edition icemat og en microsoft intellimouse og kameraten min har sagt at jeg skal sette på de beskyttelsegreiene som fulgte med icematen, men nå har jeg slitt ut hele strimlen og vet ikke hva jeg skal gjøre... noen som vet hvor man kan få kjøpt dette?? Edit: her fant jeg et bilde av det jeg mente Hvilken mus har du? microsoft intellimouse 4.0... her er en link Ok, jeg har disse: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=HGMS101 De passer perfekt og er veldig gode. Annbefales. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 å kjøpe überskates funker bedre enn tape. Spørsmålet er om du bryr deg. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 å kjøpe überskates funker bedre enn tape. Spørsmålet er om du bryr deg. Har testa fler forskjellige skatez, men Scotch funker like bra. Men hvis folk vil bruke masse penger på skatez, så er ikke det mitt problem......bare kom med et tips, jeg..... mvh Pantera Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 tror jeg kommer til å fortsette med tape like greit det lism, når det funker like fett og er mye billigere.... men thx for hjelpen folkens Lenke til kommentar
lolipop Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du får dem på spaceworld på bryn der kjøpte jeg mine. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du får dem på spaceworld på bryn der kjøpte jeg mine. Er ikke spaceworld ca 1000 ganger dyrere en vanlige butikker/netshop? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. oktober 2004 Del Skrevet 26. oktober 2004 Du får dem på spaceworld på bryn der kjøpte jeg mine. Er ikke spaceworld ca 1000 ganger dyrere en vanlige butikker/netshop? Hva? syntes Creative GeForce 4 4200 til 3000kr er bra pris... Servicen er helt fenomenal og... Han ekspiditøren sa at kotet var det beste på markedet og sa det var bedre enn X800pro fordi det var GeForce... Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Du får dem på spaceworld på bryn der kjøpte jeg mine. Er ikke spaceworld ca 1000 ganger dyrere en vanlige butikker/netshop? Hva? syntes Creative GeForce 4 4200 til 3000kr er bra pris... Servicen er helt fenomenal og... Han ekspiditøren sa at kotet var det beste på markedet og sa det var bedre enn X800pro fordi det var GeForce... ...nå tuller du, ikke sant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå