esone Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Noen som har spilt guilty gear X til PS2? Hvordan er det i forhold til street fighter spilla,darkstalkers etc..? Endret 17. oktober 2004 av esone Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har både til psx og ps2, virkelig flotte spill. Spillet er like fartsfylt som feks. Street fighter alpha 3 og Marvel vs Capcom 2 hvis du har prøvd dem. Atomiswave motoren som spillet bruker er utrolig pen også Nå har jo Guilty Gear Isuka kommet ut, hvor det er mulig å spille opp til 4 stykker på samme tid. Er planlagt å komme ut i November en gang som pal. Nå koster jo Guilty Gear bare litt over 100 kroner på play.com, så det er et røverkjøp Lenke til kommentar
esone Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 er det capcom som står bak guilty gear også? Samme kontroll/styring? Jeg er en stoor fan av street fighter spilla,marvel super heroes osv.. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nei, er ikke capcom som står bak dette. Er Sammy som har laga Guilty gear serien og styringa er så og si den samme, noen mener den er bedre. Flott at du er fan av street fighter, hvilke spill bruker du å spille mest? Selv spiller jeg mye capcom vs snk 2 og street fighter 3 Lenke til kommentar
esone Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) jeg spiller capcom vs snk 2 også..er det jeg spiller mest..konge spill! Fant forresten noe meget interresant på ebay.de idag.. Lurer på om jeg skal bestille det gitt! Har du prøvd det? såvidt jeg vet så kom dette spillet aldri hit til norge? Endret 17. oktober 2004 av esone Lenke til kommentar
Deviate Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Hele guilty gear serien er rått, aldri sett mer orginale characters i et spill tror jeg. Har også testa Isuka og må si at det er enda bedre enn de to første, vanskeligere i tillegg . Tviler egentlig på at det klarer å konkurrere med mer mainstream spill Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ah, capcom vs snk pro. Du har rett i at det ikke kom til Norge, men det ble utgitt til Dreamcast. Bra spill, men etter man har prøvd CvS2 så blir ikke forgjengern like bra Noe av problemet var at ratio var poeng var allerede bestemt og noen av folkene var litt for gode Hvilke folk bruker du i capcom vs snk 2 og hvordan Groove liker du best ? Lenke til kommentar
esone Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 jeg bruker for det meste "KEN" som alltid har vært min favoritt med sine dragon punch og tastsu rundsparka sparka..for å ikke snakke om super comboene! Jeg bruker ex1 groove stort sett Ellers så syns jeg K & P groove er ganske så bra.. Hva med deg? Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Søkte etter Guilty Gear på www.play.com og fant 3 treff, X, Isuka og bare Guilty Gear. Isuka - Due for release on 05/11/2004 som jeg har tenkt å bestille. Men så står det også Guilty Gear - Due for release on 26/11/2004, uten bilde. Lurer på hva dette er? Spiller forresten også disse type spill, er stor Street Fighter fan og eier Street Fighter Alpha 3 og kjøpte meg Marvel vs Capcom 2 for ikke så lenge siden. Vil nå prøve noe nytt og ser ut som Guilty Gear Isuka er noe å satse på Et par videoer hvis noen er interesert, ganske gamle, men men: http://www.gamershell.com/download_6713.shtml http://www.gamershell.com/download_6046.shtml Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Gulity Gear X er fett, hadde nok ventet til Isuka kommer. SNK vs capcom er også konge Lenke til kommentar
esone Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 Søkte etter Guilty Gear på www.play.com og fant 3 treff, X, Isuka og bare Guilty Gear. Isuka - Due for release on 05/11/2004 som jeg har tenkt å bestille. Men så står det også Guilty Gear - Due for release on 26/11/2004, uten bilde. Lurer på hva dette er? Spiller forresten også disse type spill, er stor Street Fighter fan og eier Street Fighter Alpha 3 og kjøpte meg Marvel vs Capcom 2 for ikke så lenge siden. Vil nå prøve noe nytt og ser ut som Guilty Gear Isuka er noe å satse på Et par videoer hvis noen er interesert, ganske gamle, men men: http://www.gamershell.com/download_6713.shtml http://www.gamershell.com/download_6046.shtml hvor kjøpte du marvel vs capcom 2? HAr du det i pal versjon eller ntsc? Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Mine folk i capcom vs snk 2 er: C-Groove: Akuma, Iori, Yamazaki A-Groove: Ken, Sakura, Bison/Blanka P-Groove bruker jeg veldig lite S-Groove: Terry, Ryu, Geese/Rock N-Groove: Chun-Li, Sagat, Blanka K-Groove: Guile, Ryu, Sagat Spiller også en del Street Fighter alpha 3, men siden det rett og slett ikke er bra nok til psx, så holder jeg meg til arcade versonen. Har Marvel vs Capcom 2, men det har et tempo som jeg ikke klarer å henge med i til tider. Men fint button mash spill Kjøpte det for 150 kr hos play.com, var salg der en gang, hvor man fikk 2 spill for 300. Men venter spent på Guilty Gear Isuka, blir nok veldig gøy med 2on2. Shoryuken selger tournament dvd,s fra Evolution turneringen, som er hvert år. Har 2002 og 2003 dvd,ene, venter bare på 2004 filmen Lenke til kommentar
6RoadDogg9 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Søkte etter Guilty Gear på www.play.com og fant 3 treff, X, Isuka og bare Guilty Gear. Isuka - Due for release on 05/11/2004 som jeg har tenkt å bestille. Men så står det også Guilty Gear - Due for release on 26/11/2004, uten bilde. Lurer på hva dette er? Spiller forresten også disse type spill, er stor Street Fighter fan og eier Street Fighter Alpha 3 og kjøpte meg Marvel vs Capcom 2 for ikke så lenge siden. Vil nå prøve noe nytt og ser ut som Guilty Gear Isuka er noe å satse på Et par videoer hvis noen er interesert, ganske gamle, men men: http://www.gamershell.com/download_6713.shtml http://www.gamershell.com/download_6046.shtml hvor kjøpte du marvel vs capcom 2? HAr du det i pal versjon eller ntsc? Kjøpte Marvel vs Capcom 2 (PAL) fra www.play.com men det var visst utsolgt som du sa i din andre tråd. Bummer Lenke til kommentar
esone Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 jaja det var jo kjipt da! Får prøve å få tak på det et annet sted da vel Lenke til kommentar
esone Skrevet 31. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2004 Skal teste Guilty Gear Isuka i skrivende stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå