esone Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Noen her som spiller Online med playstation 2? Jeg selv spiller Tony hawk 3,4 og tony hawk underground på nett..har til gode og ikke sett en eneste fra norge online..ihvertfall på tony hawk spilla! Noen andre spill dere spiller online da? Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja så klart jeg spiller tony hawk underground online men er faktisk en god stund sia nå, har vært opptatt med burnout 3 Lenke til kommentar
esone Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hadde vært kult og spilt tony hawk online med noen norske folk.. Kontakt meg på MSN hvis noen er hypp på å ta en runde da MSN: [email protected] Lenke til kommentar
esone Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 er det ingen flere som spiller på nett med ps2? Lenke til kommentar
paddington2004 Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Får vel ordne det nå som WRC4 er online Lenke til kommentar
-ELK- Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Jeg og en kamerat ble faktisk anklaget for å jukse på THUG online. :!: Et stort komplemang synes da jeg. Jeg skal kanskje kjøpe meg apater til min egen playstation hvis jeg får råd! Lenke til kommentar
Xbox-PS2 Skrevet 23. oktober 2004 Del Skrevet 23. oktober 2004 Skal anmelde WRC4, skulle ha fått det idag.... Jeg blir med på norsk kamp ja. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Jeg kan også tenke meg å spille online. Vurderer å kjøpe meg WRC4, siden det er online og jeg likte nr 1. Men jeg har PStwo og jeg måtte registrere meg får motta nettverksinstillings disken. Vet ikke hvor lang tid det vil ta. Men er det noen som vil spille NFSU 1&2 online? Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Hvilke online-spill har dere...? Hadde jo vært litt morro å spille med nordmenn av og til... Selv har jeg: SSX3 SOCOM 2 Burnout 3 Hardware Online Arenas (eller no slikt) Og kanskje jeg drar på elkjøp og kjøper WRC4 hvis de har det på tilbud ennå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå