kunchun Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei. Jeg er veldig dårlig når det gjelder å designe web sider. Kunne tenke meg å lære meg og lage "proffe" sider. Jeg har da DreamWeaver 4 og Photoshop.. Det skal vel være nok? Noen osm har/vet om en tutorial/manual som jeg kan bruke? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Det skal være nok med Photoshop og Notepad spør du meg Jeg vet ikke om noen guider, men det er vel egentlig bare å prøve seg fram, og bli inspirert av andre design. Hvis du ser på www.norskwebforum.no, der har de en egen del for dette edit Post 444 Endret 17. oktober 2004 av Stish Lenke til kommentar
toss Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 for å lage best mulig side må du nok lære deg å kode en side.. se på www.unrealized.org og www.htmldog.com så kan du lese sticky for flere steder å lære.. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Good-Tutorials.com Pixel2life.com Her finner du alt du trenger, lykke til. Lenke til kommentar
kunchun Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk folkens! Trorjeg rpøver det som toss sa Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kunne tenke meg å lære meg og lage "proffe" sider. Det er ingen som kan lære deg å lage gode websider - sånn rent designmessig. Personlig mener jeg at de fleste tutorialene på nettet er til liten nytte, uten dem som hjelper deg med kode. Altså: Eksperimenter /mye/ i PhotoShop, og les mye kode. Husk DIVs istedenfor tabeller. Les igjennom www.unrealized.org, så får du et inntrykk av hva du bør lære deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå