Gå til innhold

Ny pc til en kompis maks 15k +-1000kr


Anbefalte innlegg

Emnet sier det meste det skal være en maskin med alt (tastatur, gamer mus, lcd-skjerm 17 tommer

 

og det skal være en 200gb hd eller 160

og et raskt og godt skjermkort..... helst med montering, da verken han eller jeg kan monterere ;)

 

tenkte litt på denne maskinen:link

 

også legger jeg på en eizo flexscan l550k :love: (den er søt altså) har den selv

 

powit jeg er veldid fornøyd med den.. men er åpen for forslag... bare til å si en annen som er knall til spill har dvi og koster maks 4000kr... :hmm:

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Komplett pc fra komplett

Skjermen er da ikke den mest opptimale til spill, men det er alikevel den beste ferdigmonterte pcen jeg fant

 

edit: Jeg har ezio l550K i huset, og jeg liker den ikke, for det første skulle den vært sølv og for det andre så har den ikke ordenlig støtte, så når jeg skal sette den ved siden av skjermen min må jeg bruke 6 DVD covre for ha lik høyde

 

edit: L550 funker greit til spill, men den er ikke helt knall, man må litt over 4000 for å finne de beste. BenQ 12ms bare litt uvanlig design 4000,- eller Hyundai 12ms 3800,-

Endret av PoWit
Lenke til kommentar
Emnet sier det meste det skal være en maskin med alt (tastatur, gamer mus, lcd-skjerm 17 tommer

 

og det skal være en 200gb hd eller 160

og et raskt og godt skjermkort..... helst med montering, da verken han eller jeg kan monterere ;)

 

tenkte litt på denne maskinen:link

 

også legger jeg på en eizo flexscan l550k :love: (den er søt altså) har den selv

 

powit jeg er veldid fornøyd med den.. men er åpen for forslag... bare til å si en annen som er knall til spill har dvi og koster maks 4000kr... :hmm:

Den du viser til der er vanvittig kraftig igrunn.

Selvom Komplett sin med A64 er bedre i spill, i alle fall i teorien, er det et X800pro kort på den fra PSData som lett flyr i fra komplett pcen. Da også grunet minnebåndbredde ;)

Lenke til kommentar

ja har ikke noe imot a64 maskiner det er bare det at jeg ikke har funnet en så god a64 ferdigmaskin til samme pris skjønner du...

 

perry: 19 tommer lcd du fant?? og for meg som ikke er "progamer" så ser jeg bare litt forskjell på innsynsvinkelen og fargene fra min forrige skjerm samsung syncmaster 957p!

 

sjekk budsjettet maks 15k +1000 så en 19 tommer lcd er nok litt drøyt

 

 

EDIT:LEIF!!

Endret av Xtra
Lenke til kommentar
Emnet sier det meste det skal være en maskin med alt (tastatur, gamer mus, lcd-skjerm 17 tommer

 

og det skal være en 200gb hd eller 160

og et raskt og godt skjermkort..... helst med montering, da verken han eller jeg kan monterere  ;)

 

tenkte litt på denne maskinen:link

 

også legger jeg på en eizo flexscan l550k  :love:  (den er søt altså) har den selv

 

powit jeg er veldid fornøyd med den.. men er åpen for forslag... bare til å si en annen som er knall til spill har dvi og koster maks 4000kr...  :hmm:

Hei skulle bare si at den pakken du hadde funnet der var skikkelig bra, men det mangler jo skjerm....Der har jeg 1. tips, jeg vet om en 19"" som har en reponstid på 12ms, noe som er om og gjøre når mann skal spille spill med god grafikk.¨

 

Her er DEN

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

enig han kompisen min hadde tenkt å kjøpe en elkjøp pc til 12000.. .er glad eg overtalte han til psdata pc-en ... for pc-en hadde nemlig radeon 9550 med 256mb ram :nei:

 

men eg turer å spiller litt Farcry! så dere kan legge til kommentarer, men jeg svarer ikke først før noen timer :p

Endret av Xtra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...