Gå til innhold

Ny LOTR:ROTK:EE trailer


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er ufattelig kynisk av New Line å gi ut amputerte versjoner av filmene på kino da de vet at folk kommer til å gå mann av huse for å se dem, for deretter å gi ut det som _egentlig_ skulle vært filmen på DVD et år senere.

 

Fy på fingeren!

Tror du kundemassen ville vært den samme om de hadde gitt ut filmer som er over fire timer lange på kino?

 

Man MÅ tenker penger når man driver et firma. Å si noe annet er bare tull.

Lenke til kommentar

Det blir vel også en oppfrisking på både bilde og lyd siden i EE versjonen. kino versjonen komm jo ut i DD 5,1 men EE kommer jo ut i Dts ES 6,1.

I de to første EE utgavene var jo både bilde og lyd mye bedre en kino versjonen.

Gleder meg til Desember. :w00t:

Endret av mX mann
Lenke til kommentar

Ser på hvilke ekstra-features som kommer med The Appendices, og her er det mye interessant. Men hva mener de med: Abandoned Concept: Aragorn Battles Sauron. Tydeligvis noe de har utelatt, men skjedde dette i boka da? Vet de "kjempet" gjennom den ene Silmarillen (eller hvordan det skrives) og man ser i EE-traileren at Aragorn viser Sauron sverdet sitt, men husker for dårlig boken til å forstå hva de mener. De hadde vel ikke planer om å legge til enda mer som ikke står i bøkene? (da mener jeg større endringer)

 

Er jeg helt på viddene nå? Enlighten me someone!

Lenke til kommentar
Heh, blir vel lite populær når jeg forteller dere at RH-filmene er de verste filmene jeg noensinne har sett. Hadde det ikke vært for den høye lyden på Colosseum hadde jeg sovnet.

Uhh. Endelig en med samme mening. Leser mye, men jeg likte ikke bøkene heller. Skal ikke si hvorfor, for da kanskje noen tar seg nær av det, men jeg synes det er noen DRITTFILMER

 

DIgg å få det ut

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skal ikke si hvorfor, for da kanskje noen tar seg nær av det, men jeg synes det er noen DRITTFILMER

Jeg vil gjerne vite hvorfor... Dessuten vil jeg også ha en begrunnelse på hvorfor du synes det er en DRITTFILM... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...