Gå til innhold

Ny LOTR:ROTK:EE trailer


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fins den i et annet format.. Quicktime er ikke velkommen på dette systemet. Ihvertfall ikke Itunes.

 

Men kanskje jeg ikke har lyst å se den egentlig... Gleder meg så sykt til den kommer i des.

 

Har endelig surret meg til å bestille bøkene også, 3 separate bøker illustrert av Alan Lee. + den illustrerte utgaven av The Hobbit. (Blir omtrent de første bøkene jeg noen gang leser på eget initiativ)

Endret av ReVoX
Lenke til kommentar
Fins den i et annet format.. Quicktime er ikke velkommen på dette systemet. Ihvertfall ikke Itunes.

Quicktime har ca. -1 å gjøre med ITunes, eneste sammenhengen er Apple. Quicktime har blitt den raskest voksende mediavspilleren og benyttes så godt som OVERALT på nettet til trailere, musikkvideoer etcetc.

 

Hvis ikke du har fått deg Quicktime til nå så trenger du et seriøst besøk av datahistorie de siste 3 årene. Å gå glipp av Quicktime på nettet er som å gå glipp av flatskjermer.

 

Quicktime er også genialt til komprimering når man driver med videoredigering. Skaff deg quicktime nå ellers..... :hrm:

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Fins den i et annet format.. Quicktime er ikke velkommen på dette systemet. Ihvertfall ikke Itunes.

Quicktime har ca. -1 å gjøre med ITunes, eneste sammenhengen er Apple. Quicktime har blitt den raskest voksende mediavspilleren og benyttes så godt som OVERALT på nettet til trailere, musikkvideoer etcetc.

 

Hvis ikke du har fått deg Quicktime til nå så trenger du et seriøst besøk av datahistorie de siste 3 årene. Å gå glipp av Quicktime på nettet er som å gå glipp av flatskjermer.

 

Quicktime er også genialt til komprimering når man driver med videoredigering. Skaff deg quicktime nå ellers..... :hrm:

I could'nt care less.

Lenke til kommentar
Bruker Media Player Classic jeg :D

Støtter mesten alt

Til å streame filmer rett fra nettet ? Neppe + MPC har en del problemer med større quicktime filer og 3ivx. Brukte det selv, men droppa det. Uansett ser du QUICKTIME-filmer (*.mov filer) :)

 

Revox : Gi meg fem gode grunner til å ikke bruke Quicktime ?

 

OnTopic : Når skal den fellesversjonen av alle EE komme ?

Lenke til kommentar
Streamer aldri. Bare laster ned først (med 3rd party program)

Deretter ser jeg med MPC  :)  Har aldri hatt problemer med 3ivx eller noen ting jeg...

Sikker på at du bruker nyeste version?

Selvsagt, hadde store problemer med deinterlacing på 3ivx ihvertfall, så jeg droppa det framfor BSPlayer :)

 

EDIT : Hvilket prog bruker du til å rippe ting fra sider? hadde det selv før, men glemte navn :(

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar

Har ingen spesiellt gode grunner egentlig. Bare liker ikke programmet.

Akkurat som jeg ikke liker Realplayer, skal alltid prakke på deg ting man ikke har bruk for. Og det er alltid et eller annet som mangler på dem. RA har som regel ræva kvalitet. greit nok ikke programmet sitt feil but still.

 

i quicktime kan man ikke dra bildestørrelsen dit man vil når den streamer etc. (kunne ihvertfall ikke)

Lenke til kommentar
Har ingen spesiellt gode grunner egentlig. Bare liker ikke programmet.

Akkurat som jeg ikke liker Realplayer, skal alltid prakke på deg ting man ikke har bruk for. Og det er alltid et eller annet som mangler på dem. RA har som regel ræva kvalitet. greit nok ikke programmet sitt feil but still.

 

i quicktime kan man ikke dra bildestørrelsen dit man vil når den streamer etc. (kunne ihvertfall ikke)

:lol: Er du seriøs? Selvsagt kan du ikke det. Det er fordi filmselskap har lover om hvor store trailere skal være (Small, Meidum og Large) og hvis de er ekstremt greie så får du i fullscreen.

 

Hvis du hadde lastet ned filen kunne du resizet vinduet.

Endret av apoxdigital
Lenke til kommentar
Har ingen spesiellt gode grunner egentlig. Bare liker ikke programmet.

Akkurat som jeg ikke liker Realplayer, skal alltid prakke på deg ting man ikke har bruk for. Og det er alltid et eller annet som mangler på dem. RA har som regel ræva kvalitet. greit nok ikke programmet sitt feil but still.

 

i quicktime kan man ikke dra bildestørrelsen dit man vil når den streamer etc. (kunne ihvertfall ikke)

:lol: Er du seriøs? Selvsagt kan du ikke det. Det er fordi filmselskap har lover om hvor store trailere skal være (Small, Meidum og Large) og hvis de er ekstremt greie så får du i fullscreen.

 

Hvis du hadde lastet ned filen kunne du resizet vinduet.

Fins mer en filmtrailere i .mov

Lenke til kommentar
Streamer aldri. Bare laster ned først (med 3rd party program)

Deretter ser jeg med MPC  :)  Har aldri hatt problemer med 3ivx eller noen ting jeg...

Sikker på at du bruker nyeste version?

Selvsagt, hadde store problemer med deinterlacing på 3ivx ihvertfall, så jeg droppa det framfor BSPlayer :)

 

EDIT : Hvilket prog bruker du til å rippe ting fra sider? hadde det selv før, men glemte navn :(

Bruker faktisk ikke et spessielt "rippeprogram," bruker bare en download manager som tar det meste: Download Accelerator 7 ;)

 

Leter også etter et rippeprogram. Kan ikke bruke DAP til f.eks nrk\tv2 web tv.

Noen som kan anbefale et? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...