Knudix Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja etter å ha innstalert alle driverne sitter jeg igjen med denne ukjente: USB controller Prøver jeg å finne driver til denne på harddisk og drivercd, får jeg opp at filen usbehci.sys mangler. Denne filen finner jeg heller ikke på windowscden. Nown som vet hva jeg sal gjøre? Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 prøvd windows update? WU har endel usb drivere, så kanskje! Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Har oppdatert windows ja... Det merkelige er at når jeg setter inn en usbmus i en av portene så har laseren lys i 2 sek får den dør Endret 17. oktober 2004 av Knudix Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kan vel være at den finner strøm i porten, men dropper når den ikke finner signal. prøvd å kontakte produsent eller forhandler eller nettstedet for produsenten? Lenke til kommentar
Knudix Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Det rare er at jeg naa fromaterte pcen og fant ut at helt i fra starten av s[ er ale dOde, utenom den som allerede har kontakt med den optiske musen. Tar jeg ut denne ledningen tror jeg at den ikke vil fungere om jeg staper den inn igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå