aloz Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg klokka min P4 2.8ghz på ett barebone hovedkort til 3.36ghz , men fant ut det vart for mye og klokka ned igjen til 3.0ghz ca. Da jeg starta pc'n min, fikk jeg ikke opp noe skjermbilde opp. Er hovedkortet ødelagt? eller noe mer? Lenke til kommentar
MasterBlaster Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Prøv å cleare cmos (Gjøres sikkert med en jumper på hovedkortet). Bare husk at PC'n ikke må stå på når du gjør dette - det kan skade hovedkortet ditt Lenke til kommentar
aloz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Okei? Hva vil det si? Jeg er ikke en slik som har masse peiling , men uansett vil det si at hovedkortet ikke er gått susen? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Okei? Hva vil det si? Jeg er ikke en slik som har masse peiling , men uansett vil det si at hovedkortet ikke er gått susen? Les manualen der står det. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Prøv å cleare cmos (Gjøres sikkert med en jumper på hovedkortet). Bare husk at PC'n ikke må stå på når du gjør dette - det kan skade hovedkortet ditt Det vil si å nullstille alle instilinger gjort i BIOS. Dette vil nok få skjermen din til å fungere igjen Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Du tar ut batteriet i hovedkortet, la dette ligge ved siden av maskinen. Deretter venter du noen minutter, sett det inn igjen. Lenke til kommentar
aloz Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk. Fikset det nu. Hjertlig tusen takk ;> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå