Simkin Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvordan forandrer jeg det i splinter cell? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hvordan forandrer jeg det i splinter cell? Du går inn på options i menyen. Husker jeg stressa litt med det der, men det er bare å finne det et sted i options. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 fant det men en ting til, hvorfor har jeg bare nattsyn og ikke sånn thermal syn ? er på det første oppdraget... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Vet ikke, er vel fordi man ikke trenger det på de første oppdragene. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) ok.. åsså en ting til jeg er på det første oppdraget i det brennende huset.. har kommet dit der jeg må skyte sunt glasset for att røyken skal gå ut.. hva gjør jeg nå? er først en dør, å så en dør til, men der kommer jeg ikke videre å hvordan bruker jeg opteric cable og lock pick? kommer det opp når jeg trenger å bruke det? Endret 17. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Du skal kunne gå igjennom døren i det rommet med all røyken. utifra det jeg husker. jeg pleide bare å løpe igjennom rommet og ut av døra, men du skal altså bare kunne gå rett igjennom døren. Du bruker lockpick eller optic cable ved å ståved en dør og velge hva du vil enten interact opticcable eller lockpick. Endret 17. oktober 2004 av Orresnei Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) *slettet* Endret 17. oktober 2004 av Freeman84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå