American Eagle Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hei: Har et par problemer med et nytt kabinett jeg har kjøpt.. jeg har kjøpt et sånt thermaltake kabinett med usb og audio speaker innganger på toppen. ned fra de kommer det mange ledninger som jeg ikke vet hvor skal... Trenger litt hjelp til å finne ut hvor de ledningene skal jeg på de to største ledningene står det usb1 på den andre så står det usb 2. jeg trodde jo at ledningene skulle på hovedkortet med der er usb 2 opptatt. hadde hvert fint om jeg hade fått svar ganske fort.. begynner og bli litt utolmodig Lenke til kommentar
TI-89 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Alle ledningene skal kobles på hovedkortet, du må se i hovedkort-manualen for å funne ut hvor på hovedkortet de skal kobles. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 det står på kablene og hovedkortet hva hva er. f.eks. hdd led osv.. bare plugg dem inn der hvor det står på hk'et Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ja ja men har enda et problem har en minne kort leser som tar plassen hvor usb2 skulle ha hvert kobla inn. får jeg ikke brukt usb2 da? Lenke til kommentar
haavardbj Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 ja ja men har enda et problem har en minne kort leser som tar plassen hvor usb2 skulle ha hvert kobla inn. får jeg ikke brukt usb2 da? Da må du velge..... Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 ok.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå