olsok29 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har fått denne forspørselen fra en bekjent. "Går inn på programmer velger Nero- Nero Ultra Edition- Nero Burning Rom- DVD video. Bruker DVD+RW-plater Uansett hviken inngang når du trykker Fil-open så får jeg fra E:\Mine dokumenter\Pinacle Studio\My project enter så kommer: Filnavn: Ingen Filtype: All Nero compilations and images. Når du endrer filtype til All files, kommer de lagrede filer fram. Jeg velger en MPEG fil. men får som svar at det er: Unexpected file format. I Pincle Studio videoredigeringsprogram kan jeg velge å få filmen til Tape AVI MPEG Stream Disc Ved et valg skal filmen renderes til dette formatet for lagring og senere brenning. Jeg regnet med at Nero taklet MPEG formatet men det går ikke. Vet du om Nero godkjenner MPEG-format?" Siden jeg ikke holder på med videoredigering selv, legger jeg ut spørsmålet i dette forumet i håp om at noen vet! olsok29 (Håper at dette innlegget ikke kommer to ganger. "Noe" skjedde ) Lenke til kommentar
olsok29 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Sorry, feilpostet. Legges ut i "Videoredigering"...... Olsok29 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå