The_evil_blue_toad Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Shift tastene mine er for tiden lite samarbeidsvillige, de nekter rett og slett å gi meg store bokstaver. Har nødt til å bruke caps for å få de. Er dette et symptom dere har sett før eller er det rett og slett en feil i innstillingene et sted Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Fant det ut nå. Slett denne tråden moderator Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kan jeg spørre hva du gjorde? Hvis det skjer med andre er det kjekt å vite Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2004 Det fungerer som normalt så lenge scroll lock er på Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Blir klur med shift, caps lock og den pakka dersom du aktiverer sticky keys, men kva scroll lock har med det å gjere skjønner eg ikkje. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 trege taster er ikke på. det fungerer heller ikke om jeg bruker scroll lock lenger, det gjorde det bare i en ukes tid. tastaturet er et helt normalt kabel-tastatur, uten noen form for ekstra duppeditter. er dette et symptom på et lite virus kanskje Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 24. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2004 testet nå nettopp med min brors logitech tastatur og det fungerte som normalt. eneste konklusjonen jeg kan dra ut av dette er da at mitt tastatur er ødelagt. min teori, uten at jeg har alt for mye peiling på dette er at begge shift tastene bruker samme signal ut fra tastaturet og det er dette som er ødelagt. kanskje brudd på kabel, dråpe cola på et strategisk sted eller noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå