Dingot0m Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Når man ser i noens profil kan man trykke på "Finn alle innlegg skrevet av dette medlemmet", og få en komplett liste over hvert eneste innlegg. Men når brukere har kommet over x antall poster slutter denne funksjonen å virke, den stopper på siste post før du overskred det antallet eller noe sånt. Hvis vi bare eksempelvis ser på et par av Topp 10-posterne: B|Real og Kjetil Lura - 4. november 2003 Snekker'n - 28. juni 2004 Simen 1 - 17. august 2004 Hvorfor? Jeg finner det høyst irriterende Endret 17. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 B|Real poster bare søpper og spam likevel så...*hmrf!* Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Du verden, det var jammen et saklig og gjennomtenkt innlegg EDIT: Så først nå at du hadde en -smiley der. Trodde det var to -smileyer, så jeg antar at du tullet, men du kunne fremdeles spart deg det innlegget... Endret 17. oktober 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jo vel, ikke så lett å være seriøs og gjennomtenkt klokken 4 på natta. Men du kan jo tenke deg selv hvordan det hadde gått med dette forumet om man skulle klart å søke frem 10.000 poster hvert 5 sekund. Det er en grunn for at det er satt minimum 5 sekund mellom hvert søk også vet du. Menmen, god natt... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Har irritert meg over det samme selv. Spørs om det lar seg fikse siden det virker som det er en feil ved sprenging av kapasiteten til forumet. (Beste måten jeg fikk formulert meg på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg