Fjelldal83 Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hei Jeg sliter litt med exploreren min. Hver gang jeg går inn i film mappa mi klikker exploreren... Er veldig sikker på at jeg ikke har virus. Har scannet pc'en med fullt oppdatert NAV04. OS:Winxp professional som alle oppgraderingene er installert. Hva kan være problemet? Takk på forhånd -C- Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) http://groups.google.com/groups?hl=en&lr=&...ndowsxp.general Hjelper deg litt på vei bare... Kanskje legge inn oppdateringer på nytt? Eller prøv å trykke F8 under windows-oppstarten og velge last known good configuration? Endret 17. oktober 2004 av Hurley Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Prøv og legg inn Service Pack 1 og 2 (På SP2 får du begge) Og kjør windows update på de kritiske oppdateringene... Service Pack kan fikse men de kan også KRASJE men de går som regelt greit vist du lar pc'n jobbe i fred under updaten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå