Gå til innhold

CS:S og SP2


Anbefalte innlegg

Vet det finnes en tråd som omhandler 1.6 og sp2. Laget en ny siden dette dreier seg om CS:Source.

 

Jeg synes jeg har lav fps i forhold til maskinvaren min. Stresstesten sier 79fps.

 

Har sett folk med dårligere maskinvare enn meg som får 120 på denne testen. Har sjekket veldig mye rundt og ser at det er en del som har lav fps i forhold til pcen sin. Jeg har prøvd det meste, og kom til å tenke på at kanskje sp2 kan være en årsak til lav fps. Er det noen som kjører sp2 som har over 100fps på stress testen?

 

jeg har:

 

xp2500+

512mb ddr

Gainward 6800LE med 16pipelines og 6 vertex p.

Xp SP2

 

Bør jeg ikke få mere? Ser folk med 9800pro kort som drar 120...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=313321&st=0

 

Jeg har postet mine resultater der, du kan jo sammenligne. De resultatene jeg fikk er ganske gjennomsnittlige for den hardwaren jeg har.

 

Du sier ikke i hvilken oppløsning du får 79 FPS, heller ikke hva du har på av detaljert og antialiasing og anisotropic filtering.

Grunnen til at jeg ikke sier hvilke detaljer jeg får dette på er fordi resultatene mine er så og si de samme. Uansett hvilke detaljer jeg kjører på.

 

La oss si at min test ble kjørt på 1024 * 768. Alt på max untatt AA, AF og Vsync som er av.

 

EDIT: Du nevner ikke om du kjører SP2 eller ikke.

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...