minimum payne Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hjelp jeg la inn refreshfix og da sluttet tv-ut på mitt radeon 8500 å virke, avinstallerte refreshfix men det hjalp ikke. i registeret skulle jeg fjærne forskjellige nøkler men den siste nøkkelen finnes ikke der, dette er nøklene jeg skulle slette, slettet alle unntatt den nederste: HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlClass{4D36E968-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} HKEY_LOCAL_MACHINESOFTWAREATI Technologies HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesati2mtaa HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetServicesati2mtag HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlVideo det er video nøkkelen som ikke er der, er det fordi jeg bruker win 2000? har ikke lyst til å formatere og legge alt inn på ny for det er noe drit. er det noen her som vet hvordan jeg får tilbake 50 hrz på min tv-ut utgang? nå er det laverste jeg kan stille noe 60 hrz. Lenke til kommentar
Lego Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Du kan prøve å avinstallere skjermen, og siden instalere den igjen som plug and play monitor. Regner med at du har prøvd å reinstallere skjermkortdriveren. Dette skulle fikse problemet ditt :smile: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 har hatt en del slike med forskjelige drivere prøv noen andre Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2002 prøvde det dere sa, fungerte ikke. omintallerte. fungerer :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå