oxyde Skrevet 10. november 2001 Del Skrevet 10. november 2001 Vell det har seg slik at Voodoo 3 kortene eller vaffal 3000 blir lett varmt, så jeg slipte op kjøleribben og smurte på med goop og joda jeg følte meg bra. Jeg clocket det til 180 som er 25hz over normalt og det funket najs :smile: men så var det LAN og jeg måtte nesten ha litt mere q3 FPS så jeg clocket den til 200 hz som funket sweet hele Lanet men, 2 uker etter LANet hjemme så fant kortet ut at ja nå tar jeg kveld enda jeg hadde clocket ned til default hz. Men tar det ikke så hardt jeg har en Gf2 som kommer i posten snart og ja jeg vil gi voodooen min som er gammel og død nå en fin begravelse.. Lenke til kommentar
Jazzmaster Skrevet 13. november 2001 Del Skrevet 13. november 2001 Mitt V3 3000 AGP lever fortsatt i PC nr 2. Men får ikke kjørt Ghost Recon Demoen, støtter ikke Direct 8.0?? eller noe sånt... http://www.kimwetteland.com Lenke til kommentar
Raven Skrevet 15. november 2001 Del Skrevet 15. november 2001 Jeg har greid, uten problemer, å kjøre DX 8 på et V3 2000 PCI basert skjermkort...? Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 16. november 2001 Del Skrevet 16. november 2001 directx 8 funker på mitt v3 3k AGP kort. Har ikke prøvd Ghost Recon da.. men alt annet jeg har prøvd funker, utenom nyeste x-plane.. Noen som forresten veit hva som er maks sunn temperatur på v3 3k kortet? mitt ligger på ca 36C max load.. ikke overklokka. (kjøler kortet med en 80mm kabinettvifte) :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå