Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Føler det blir litt "svært" å lage egen tråd om dette, man burde hatt en fellestråd der man kunne ta opp småting (som Webcafèen i WDS-delen).. Når man trykker på MSN-knappen på en bruker, så kommer det opp info om adressen hans på MSN Messenger, om brukeren har satt dette til visning. Det står "Medlemmets MSN navn [blablabla]" Teoretisk sett, så er det ikke navnet som kommer her (og heller ikke spesielt relevant), det er adressen for å få lagt ham til.. Som sagt litt rart å lage egen post, men aner lissom ikke helt hvem jeg skal si det til.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det du får opp er jo i praksis det brukeren har registrert i profilen sin, og utdata er jo ikke mer korrekt enn inndataene. Lærte ikke jeg deg noe i IT VK2..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 QUOTE (enden @ 17/10/2004 : 11:20) Det du får opp er jo i praksis det brukeren har registrert i profilen sin, og utdata er jo ikke mer korrekt enn inndataene. Lærte ikke jeg deg noe i IT VK2..? Haha, jo nok til å få 5 vertfall.. Jeg skjønte ikke helt hva du mente nå, så det det var sikkert forskjellen mellom 5 og 6.. Men fremdeles, «navn» er feil å bruke her. På profilen bruker man «identitet», man kunne ivertfall brukt likt. Det er jo ikke navnet man vil ha, det er heller adressen, slik at man kan legge til brukeren. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det kunne nok vært en fordel å endre teksten i kontrollpanelet fra profil til adresse, slik at det er lettere å skjønne hva som skal inn der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 QUOTE (enden @ 17/10/2004 : 21:03) Det kunne nok vært en fordel å endre teksten i kontrollpanelet fra profil til adresse, slik at det er lettere å skjønne hva som skal inn der Var ikke for at folk skulle skjønne hva som skulle dit, heller at slik det er nå så blir det feil: Medlemmets MSN-navn: [email protected] Det er ikke navnet mitt, det er adressen min. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Msn kaller epost adressen for "sign-in name" så feil er det ikke, men hvorfor vi driver å diskuterer om et ord er feil eller ikke ser jeg ikke helt vitsen med.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 QUOTE (Ueland @ 25/10/2004 : 09:37) men hvorfor vi driver å diskuterer om et ord er feil eller ikke ser jeg ikke helt vitsen med.. Det er jo de som faktisk klarer å skrive kallenavnet sitt i dette feltet, og da forsvinner mye av vitsen med denne funksjonaliteten. Ikke noe stort problem, men hei; detaljer er gøy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 25. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2004 Innloggingsnavn funker, det er mer opplysende enn det som er nå vertfall. Som enden sier, ikke alle skjønner logikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg