genser Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Her er info om 8650. Kilden er gaurav på m-r.com forumet. Han tar så godt som aldri feil i det han sier, så det er nok noe å glede seg til. Mobilen blir presentert på NMIC, i likhet med 6xxx og 7710 og sannsynligvis fler. - Quad band EGSM + WCDMA - 10-12MB + SD card expansion - To kameraer. Det ytre er 1 mp. - 320x240 pikslers skjerm med 3D aksellerasjon. - Series 60 Feature Pack 4 - Støtte for det meste av lydformater (i stereo så klart) - Ikke så stor mobil. Til tross for antallet piksler har grensesnittet en måte å forstørre det meste i forhold til tidligere S60 slik at det ikke blir så smått. (det er også egne tråder om 6xxx og 7710. Det blir også lansert en oppfølger til 8910 som skal være tynn og metallisk og ligne 6230.) Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Hørtes spennende ut... Vet du om det har kommet ut noen bider også? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 det er bra nokia endelig lager en telefon med litt større skjerm enn series 40 da (uten om symbian telefonene da)! Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Hørtes spennende ut...Vet du om det har kommet ut noen bider også? ingen bilder av denne enda. det er bra nokia endelig lager en telefon med litt større skjerm enn series 40 da (uten om symbian telefonene da)! Forstår ikke helt hva du mener? Dette er jo en mobil med Symbian og Series 60. Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Nå står det jo ikke noe om størelsen på skjermen der da annet at den har bedre oppløsning. Telefonen høres rå ut den det eneste som "skurrer" litt er sd kort. Nokia har jo ikke brukt dette kortet på noen av sine andre telefoner, men hvis 90% av opplysningene stemmer blir det en bra telefon. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 det er bra nokia endelig lager en telefon med litt større skjerm enn series 40 da (uten om symbian telefonene da)! Forstår ikke helt hva du mener? Dette er jo en mobil med Symbian og Series 60. Jeg mener at nokia lager telefoner med større (oppløsning ihvertfall) enn series 40! Det er også bra at den har høyere oppløsning enn series 60, jeg tror at den blir minst like bra som skjermen til SE S700i! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Høres bra ut! Gidder du å legge ut en link til det forumet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Jeg mener at nokia lager telefoner med større (oppløsning ihvertfall) enn series 40! Det er også bra at den har høyere oppløsning enn series 60, jeg tror at den blir minst like bra som skjermen til SE S700i! Den har ikke bedre oppløsning enn S60, den HAR S60. Endret 18. oktober 2004 av arehei Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 sorry at jeg uttrykket meg dårlig! jeg mente at den hadde størreoppløsning enn 176 x 208 piksler! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. oktober 2004 Del Skrevet 21. oktober 2004 Når er NMIC? 8650 høres ut som en telefon jeg kan få lyst på... Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 (endret) Nokia Mobility Conference 2004 Årlig pressegreie de har. http://www.nokia.com/nmc With this in mind, make your move at the Nokia Mobility Conference 2004, taking place November 3-4 at the Grimaldi Forum Conference Center in Monaco. We'll be showcasing real-life mobility in the enterprise and media markets, and exploring ways to generate business together. edit: heter altså NMC nå. (formerly: Nokia Mobile Internet Conference) Endret 22. oktober 2004 av arehei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Takker. Gleder meg... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Da gleder alle seg til 3-4 november Og håper på at amobil.no får masse info som de kan dele med oss. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 Nå står det jo ikke noe om størelsen på skjermen der da annet at den har bedre oppløsning. Telefonen høres rå ut den det eneste som "skurrer" litt er sd kort. Nokia har jo ikke brukt dette kortet på noen av sine andre telefoner, men hvis 90% av opplysningene stemmer blir det en bra telefon. Leste nettopp at Nokia skal bytte standard til SD kort. Det er jo bare bra da. Billigere enn RS-MMC. SD-Card Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå