Deadringer Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 kan ikke klokke mer. kjente på kortet og det var varmt nå. tar ikke sjanse på å klokke mer før jeg får kjøleren Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 her var det stille?!!! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) kan ikke klokke mer. kjente på kortet og det var varmt nå. tar ikke sjanse på å klokke mer før jeg får kjøleren Æsj, skjermkortkjøleren min er ødelagt. Bråker som et uvær! Før var den muse stille.. Det er denne som er best når det kommer til stille kjøling? Er den lett å montere? Trenger jeg kjølepasta e.l.? Hvordan er denne i forhold til den jeg linket til over? Mye mer bråk? Dårligere kjøling? Endret 18. oktober 2004 av reeeeg Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 TL88:Jeg hørte ikke mer fra deg.Prøver derfor på nytt. Mitt radeon 9600xt har tatt kveld,så jeg har en Arctic cooling kjøler som jeg gir bort gratis.Den er som ny,med goop og monteringsanvisning. Noen som vil ha den? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 TL88:Jeg hørte ikke mer fra deg.Prøver derfor på nytt.Mitt radeon 9600xt har tatt kveld,så jeg har en Arctic cooling kjøler som jeg gir bort gratis.Den er som ny,med goop og monteringsanvisning. Noen som vil ha den? ja takk! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Mye mer bråk? Dårligere kjøling?det står jo på disse at de er støysvake, og fungerer som silencer. altås vil jeg tro de er støysvake ja. har bestilt meg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL samme kjøler osm Morten k vil gi bort får satse på at den funker bra! Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 TL88:Jeg hørte ikke mer fra deg.Prøver derfor på nytt.Mitt radeon 9600xt har tatt kveld,så jeg har en Arctic cooling kjøler som jeg gir bort gratis.Den er som ny,med goop og monteringsanvisning. Noen som vil ha den? Ja, takk! Trenger sårt en ny skjermkortkjøler i og med at min plutselig har begynt å bråke som et uvær. PM sendt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) det er jo denna da. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL koster jo bare 150,- på tilbud fra microplex! Edit: pluss frakt sef Endret 18. oktober 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 TL88:Jeg hørte ikke mer fra deg.Prøver derfor på nytt.Mitt radeon 9600xt har tatt kveld,så jeg har en Arctic cooling kjøler som jeg gir bort gratis.Den er som ny,med goop og monteringsanvisning. Noen som vil ha den? Ja, takk! Trenger sårt en ny skjermkortkjøler i og med at min plutselig har begynt å bråke som et uvær. PM sendt Jeg svarte på din PM.Les den,så sender jeg kjøleren til deg gratis i morgen (bedre å gi den bort til noen som trenger den,enn å kaste den i søppla). Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Mye mer bråk? Dårligere kjøling?det står jo på disse at de er støysvake, og fungerer som silencer. altås vil jeg tro de er støysvake ja. har bestilt meg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVGASIL samme kjøler osm Morten k vil gi bort får satse på at den funker bra! Den funker veldig bra og er tilnermet lydløs på laveste hastighet.Anbefaler å planslipe den før du setter den på.Finishen er ganske dårlig. OBS:Pass på å krysstramme skruene litt etter litt og ikke stram skruene for hardt.Jeg tror jeg strammet skruene for hardt på mitt kort og det er derfor det tok kvelden. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ok! takk for gode råd! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 hmmm, har allerede kommet til postkontoret den kjøleren! må si microplex er raske!!! Lenke til kommentar
juleribba Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 var egentlig ganske fornøyd med mitt gecube extreem edition jeg 580/400 (800) helt til jeg ser none av de sinsyke scorene her Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 hehe, skaff deg kjøler og prøv å slå de da vel det skal jeg! Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 TL88:Jeg hørte ikke mer fra deg.Prøver derfor på nytt.Mitt radeon 9600xt har tatt kveld,så jeg har en Arctic cooling kjøler som jeg gir bort gratis.Den er som ny,med goop og monteringsanvisning. Noen som vil ha den? Var det meg du mente da du skrev TL88? Var på trening og sånt i hele kveld så jeg fikk ikke svart med en gang på pm'en din. Du har vel allerede gitt den bort da... Men takk for tilbudet Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 TL88:Jeg hørte ikke mer fra deg.Prøver derfor på nytt.Mitt radeon 9600xt har tatt kveld,så jeg har en Arctic cooling kjøler som jeg gir bort gratis.Den er som ny,med goop og monteringsanvisning. Noen som vil ha den? Var det meg du mente da du skrev TL88? Var på trening og sånt i hele kveld så jeg fikk ikke svart med en gang på pm'en din. Du har vel allerede gitt den bort da... Men takk for tilbudet Det var deg ja.Beklager,men nå er den gitt bort til reeeeg. Sorry! Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Prøvde og endre core/mem til 580/500. Fytti så mye artifacts. Kunne nesten ikke se noe som helst på skjermen. I 3dmark03 fikk jeg 4500ognoe uten artifacts, men etter en times spilling klikket skjermkortet og jeg måtte starte pcen på ny. Har klart 4400ca stabilt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) det ække dårlig! på 9800 nivå det!!! å 500, på memory clock?!!! det er JÆVLI bra Endret 19. oktober 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 det ække dårlig! på 9800 nivå det!!!å 500, på memory clock?!!! det er JÆVLI bra For det første er det ikke engang i nærheten av 9800-nivå (sjekk også at han har AMD64..som betyr en del for score..selv om det er 3DMark03). For det andre er det bare *tull* å klokke/teste med artifacts.. Dette er ikke "jævli bra". Poenget er ikke bare å komme igjennom testen.. den skal kjøre feilfritt.. For det tredje er det vel bare ett tidsspørsmål når skjermkortet tar kvelden når du overklokker det så mye (på memory). Når default er 300(600) så er 500(1000) rett og slett ikke spesielt smart... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2004 joda joda, og på klokkinga er det i nærheten av 9800,snakka ikke om scoren i 03. den scoren er bra til et 9600xt kort i 03 så jo. men du har rett. han burde ikke ha så høy memory clock for lenge, da sier kortet takk og fravel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå