Hamsterino Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Å tilgi er noe alle sier.An eye for an eye er noe alle gjør. I second that! Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Om jeg hadde tatt noen på fersken som drev herverk på sykkeln min, da hadde jeg banka de GRUNDIG. Og så skulla de fått betale for skadene, om de nekktet så hadde jeg begynt å knekke fingrer. INGEN NÅDE når det gjelder hærverk! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg tror at hvis du hadde begynt å knekke fingre hadde du tapt på det, han kan/vil anmelde deg. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Ville kanskje påført han enda mer, samme hva det vil koste meg i ettertid. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 mephisto er bare tragisk. Anger Management sier jeg bare. Ja, du har nok rett, de ni ordene dine er meget overbevisende... Alle har rett til sine egene meninger, jeg sier ihvertfall hva jeg virkelig mener, det er mange som ikke uttrykker det. F.eks folk som sier de hater nazister og alt som har med det å gjøre, men egentlig ikke liker utlendinger noe særlig... Alle har sine egene meninger! Jeg delte bare mine. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Er enig med mephisto. Hvorfor skal man være snill mot noe som så åpenbart er gjort KUN for å provosere\tøffe seg? Man setter et eksempel, tror neppe den personen slenger fra seg mopeden sin bak en bil neste gang. Jeg er vel tragisk, jeg også. Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg tror at hvis du hadde begynt å knekke fingre hadde du tapt på det, han kan/vil anmelde deg. hadde ikke brydd meg der og da... Forresten, det er somoftest ikke noen vitner tilstede, ellers hadde han ikke bedreve herverk. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 (endret) Jeg tror at hvis du hadde begynt å knekke fingre hadde du tapt på det, han kan/vil anmelde deg. hadde ikke brydd meg der og da... Forresten, det er somoftest ikke noen vitner tilstede, ellers hadde han ikke bedreve herverk. Politiet ville ikke gjort noe, men tror han kunne gått til sak for legme beskadelse eller hva det heter, selv om du høyst sansynlig ikke ville fått straff, går det en del til advokater, hvis du velger å ha... Kjenner en rik gutt som fikk henlagt saken av politiet, og gikk til sak mot han som rana han, rik gutten tapte, men ranern mått nok punge ut flere lapper til advokat. Endret 19. oktober 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 PS. Jeg er kineser, vi er ganske nøye på det med ære, respekt o.l. Så moralen blir: "Parker aldri bak en Kineser...!" Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 PS. Jeg er kineser, vi er ganske nøye på det med ære, respekt o.l. Så moralen blir: "Parker aldri bak en Kineser...!" Lenke til kommentar
jevel Skrevet 21. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2004 Hoi! Her har det jammen skjedd ting siden jeg var inne og delte min frustrasjon med dere! Her i min lille verden har det skjedd nye ting. En eller annen komplett idiot har vært borti framfanger og skjerm og stripet opp/gnudd seg langsmed. Ser av fargeavsetning at det minner stygt om Posten sin fine rødfarge, men det blir jo selvfølgelig bare gjetning fra min side. Sikkert noen som er grådig misunnelig på den fiiiine bilen min. (Lys lilla metallic er virkelig en maskulin farge!) Når det gjelder camping med våpen så har jeg faktisk vært inne på tanken om å ringe på til en av naboene og spørre om jeg kan få lov til å sette opp et kamera i et vindu som har utsyn over parkeringsplassen min, men kom til at dette bare ble tungvindt og dyrt. Akkurat nå har jeg nok å bruke pengene på. (Lakkering av dør + forskjerm alene kommer på over 5 lapper...) I tillegg kommer prep av skader på plastikk. Så over til det tråden etterhvert har utviklet seg til. Jeg tror en par av dere i denne tråden har bommet litt. Det er respekten for andre som gir seg utslag i den respekten man viser ovenfor andres ting, ikke omvendt. Hvis man skal være så fantastisk fokusert på ett øye for ett øye og dette latterlige bgrepet "ære", så ender man som oftest i en evig spiral ala. Israel. Denne spiralen stopper ikke før en av partene (eller helst begge) er voksne nok til å stoppe galskapen. Så denne innstillingen er på mange måter en annen side av samme sak som jeg snakker om; individet som setter seg selv og sitt foran samfunnets beste. Men nå holder det nok på å ta litt for mye av her. La oss heller diskutere det som var utgangspunktet i tråden, nemlig individer som ikke tar ansvar for sine egne handlinger. Det er nemlig det jeg klaget over i min første post. Da skal jeg nedover på politistasjonen og anmelde driten, så får vi se... -KJ Lenke til kommentar
jevel Skrevet 23. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2004 Da er både herverk og skader anmeldt. Regner med å få et brev i posten om noen måneder med "henlagt etter bevisets stilling" som overskrift. Lurer på hvordan man skal gå frem for å få det til å skje noe i saken? -KJ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå