Buzz76 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Prøver å lage en DVD med musikkvideoer... har endel musikkvideoer i mpg/mpeg format. Starter Nero og velger DVD-Video... deretter legger jeg til disse videoene... men jeg får ikke startet brenning av plata... "brenn" knappen blir stående grået ut Har forsøkt å konvertere dem med programmet Mpeg 2 DVD... funker ikke det heller. SVCD funker fint... men får ikke til dvd brenningen... og ja... jeg er en newb på dvd Bruker forresten en NEC 3500A og Nero 6.3.1.25 Endret 16. oktober 2004 av Buzz76 Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 er ikke alle dvd spelere så klarer å lese dt formatet. men viss jeg var deg ville jeg bare lagt et image file av mpg filmene og så brent ut med image burner. dt skal funke konge Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Japp... å lage image med annet prog for så å brenne i Nero funker fint... men man har liksom bedre kontroll over hvor mye man har plass til i Nero... og meny verktøyet er bedre Takk iallefall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå