kaaasen Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Se her! En som selger to stk accounter til Everquest 2 betaen. Greit nok, han har to accounter, men å selge dem for 400 kroner hver, er vel "litt" ille? Han har da ingen rett til å selge et BETA-account? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nei, han har ikke det. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Tenkte jeg skulle legge inn en kommentar, siden det er folk som har vist interesse og saker, men så fant jeg ut at jeg ikke gadd å legge meg opp i det. Er folk så dumme og betaler 400 for en beta-account, får de bare klare seg selv. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 hva er forskjellen på en beta-account og en vanlig account? Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Beta - accounten er for betatesting av spillet. Denne får man også gjerne gratis for å hjelpe med til å forbedre spillet med bugs og den slags. Endret 17. oktober 2004 av Rafael Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det der er noe drøyt.. 400 for en beta-test... Snakk om å lure suckers... Btw. han har vært veldig flink til å ikke nevne ordet beta så mye, kun en gang i overskriften. Leste infoen han hadde skrevet, så ut som det var det ferdige spillet han solgte... men dog... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 det er bare synd at meste parten om ikke alle som kommer med i beta testingen ikke bidrar med noe de vil bare teste spillet og thats it Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 heheh surt å betale 400kr for noe som er over om noen uker Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Meldte fra om auksjonen til QXL jeg. Kunne ikke bare sitte her å se på at han skulle tjene penger på det. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Meldte fra om auksjonen til QXL jeg. Kunne ikke bare sitte her å se på at han skulle tjene penger på det. Good Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Jepp, men det som var litt synd var at det bare var ferdigmaler man kunne velge mellom, så jeg måtte velge piratkopiering. Det er jo ikke akkurat det det er, men det er litt indirekte. Håper at de viser at de er en smule seriøse, og stenger auksjonen hans hvertfall Lenke til kommentar
Heales Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Enda værre er det å betale for å være med på en betatest når spillet i tillegg er like kjedelig som å se maling tørke på veggen. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Det står: "auksjonen er avsluttet"på den nå uten at noen har gitt bud. Har noen qxl adminer vært på jakt nå Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Aaaaah! Herlig! Godt at de tydeligvis slår ned på det, for jeg synes det er for jævlig at han skal tjene penger på noe så simpelt. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ja, det ville jo vært helt forferdelig om han skulle tjent penger på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå