Gå til innhold

Vannkjølt psu?

Anbefalte innlegg

lurer på en ting, er det mulig og vannkjøle en psu?

har dette blitt gjort før?

jeg har vannkjøling i pc'n min... og det eneste bråket som gjenstår er psu vifta, selvom det ikke er mye er det litt "stilig" og kunne vannkjøle den... Noen som har lest noe om dette ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lagdreparen: "du e ein idiot!" **** er d med deg din ***** tosk jeg har klart og kortslutte 2 psuer mens maskinen står på uten at den tok noe skade av d.

Så kan vel den PC-en klare litt vann han kan jo ha vært heldig jeg lurte på hva som skjedde siden han hadde d i sig'n sin så antar jeg at han synes d va litt morro sjæl så hold kjeft din tosk.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 02:12, Espen_^ skrev:

lagdreparen: "du e ein idiot!" **** er d med deg din ***** tosk jeg har klart og kortslutte 2 psuer mens maskinen står på uten at den tok noe skade av d.

Så kan vel den PC-en klare litt vann han kan jo ha vært heldig jeg lurte på hva som skjedde siden han hadde d i sig'n sin så antar jeg at han synes d va litt morro sjæl så hold kjeft din tosk.

GUUUUD, for ein patetisk idiot du e, det en nå heilt utruleg tykkjer eg... Hella ein masse vatten inni datamaskina, kor i helvete dum kan ein verta... Nei, det e **** ikkje tel å tru!

Lenke til kommentar

hehe men da kan vel du si hva som røk med maskinen dah funker cpu,ram,skjermkort..... ? eller røyk alt ? gnistra d ? smelta d ? jeg lurer på dette så la han svare sjæl hvist han vil svare på d og ikke gnål om noe du antagelig ikke hveit hvist ikke du er kompisen hans.

Kalle meg en idiot fordi jeg lurte på hva som skjedde m vann kortsluttning d eneste jeg vet er at korts av psu er et kraftig blink så blir d stille :grin: så lurer du på hvorfor du ikke dro ut strømmen før du begynte å kuke inni der.. spesielt når ikke d er første gangen.

Du trenger ikke å like d men du kan holde kjeft !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...