SvettSokk Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 lurer på en ting, er det mulig og vannkjøle en psu? har dette blitt gjort før? jeg har vannkjøling i pc'n min... og det eneste bråket som gjenstår er psu vifta, selvom det ikke er mye er det litt "stilig" og kunne vannkjøle den... Noen som har lest noe om dette ? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 hehehe " Jeg er gutten som klarte og dra ut vannkabelen i vannkjølinga si, MENS PUMPA OG MASKINEN STOD PÅ! " hva skjedde ? Lenke til kommentar
lagdreparen Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 01:59, Espen_^ skrev:hehehe " Jeg er gutten som klarte og dra ut vannkabelen i vannkjølinga si, MENS PUMPA OG MASKINEN STOD PÅ! " hva skjedde ? Du e ein idiot! Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 kan da umulig være vanskelig å gjette?. og ja har sett flere som har moddet psu til vannkjøling. de liddet et kobber rør fast på kjøleribbene inne i psu. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 lagdreparen: "du e ein idiot!" **** er d med deg din ***** tosk jeg har klart og kortslutte 2 psuer mens maskinen står på uten at den tok noe skade av d. Så kan vel den PC-en klare litt vann han kan jo ha vært heldig jeg lurte på hva som skjedde siden han hadde d i sig'n sin så antar jeg at han synes d va litt morro sjæl så hold kjeft din tosk. Lenke til kommentar
lagdreparen Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 02:12, Espen_^ skrev:lagdreparen: "du e ein idiot!" **** er d med deg din ***** tosk jeg har klart og kortslutte 2 psuer mens maskinen står på uten at den tok noe skade av d.Så kan vel den PC-en klare litt vann han kan jo ha vært heldig jeg lurte på hva som skjedde siden han hadde d i sig'n sin så antar jeg at han synes d va litt morro sjæl så hold kjeft din tosk. GUUUUD, for ein patetisk idiot du e, det en nå heilt utruleg tykkjer eg... Hella ein masse vatten inni datamaskina, kor i helvete dum kan ein verta... Nei, det e **** ikkje tel å tru! Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 kem he hella ein masse vatten inni datamaskina ? d kom ein tynn stråle fra slangen ! Lenke til kommentar
lagdreparen Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: Den 2002-05-19 02:23, Espen_^ skrev:kem he hella ein masse vatten inni datamaskina ? d kom ein tynn stråle fra slangen ! Ja, det e nokon så e før dumma tel å ha datamaskinar tykkjer eg, og du e ein av dæm! Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 hehe men da kan vel du si hva som røk med maskinen dah funker cpu,ram,skjermkort..... ? eller røyk alt ? gnistra d ? smelta d ? jeg lurer på dette så la han svare sjæl hvist han vil svare på d og ikke gnål om noe du antagelig ikke hveit hvist ikke du er kompisen hans. Kalle meg en idiot fordi jeg lurte på hva som skjedde m vann kortsluttning d eneste jeg vet er at korts av psu er et kraftig blink så blir d stille så lurer du på hvorfor du ikke dro ut strømmen før du begynte å kuke inni der.. spesielt når ikke d er første gangen. Du trenger ikke å like d men du kan holde kjeft ! Lenke til kommentar
ddd-king Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 Quote: GUUUUD, for ein patetisk idiot du e, det en nå heilt utruleg tykkjer eg... Hella ein masse vatten inni datamaskina, kor i helvete dum kan ein verta... Nei, det e **** ikkje tel å tru! hold kjeften din lagdreparen! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. mai 2002 Del Skrevet 19. mai 2002 gutter, gutter.. slutt med flørtingen. ta det på privaten.. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. mai 2002 Del Skrevet 22. mai 2002 Slutt opp småbarn. Advarsel for uhøflig opptreden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå