ToppDogg Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Hei, jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort. så på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300896&view=detailed Er ikke dette det beste kortet under 3000 kr ? har jo planer om å overklokke det noen som har bedre forslag? skal hovedsaklig spille cs:source, cs 1.6 og half life 2 hadde vert litt bra om det ikke hadde vert noe mouselagg på det nye skjermkortet mitt! Endret 16. oktober 2004 av ToppDogg Lenke til kommentar
viani Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 neeej toppdoggen lyg.. det e jeg som ska ha det kortet.. han bare va grei å lage post for meg.. <3 <3 så legg igjen masse svar takk.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg vil tro dette kortet gir mest ytelse for pengene. tross alt et ekte GT kort med 128mb minne istedet for 256.. Selvom MSI kortet er meget bra, klokker bra, og enkelte kan moddes til GT kort Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 uenig! det kortet er ikke mye GT, da det har DDR minne (IKKE GDDR3) og kjører 325/700 som er 6800NU speed.. men sikkert fint kortet anyway. kjøleren så litt liten ut thou http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38704 min anbefaling værtfall Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) uenig! det kortet er ikke mye GT, da det har DDR minne (IKKE GDDR3) og kjører 325/700 som er 6800NU speed.. men sikkert fint kortet anyway. kjøleren så litt liten ut thou http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38704 min anbefaling værtfall Han vil ha anbefaling på kort under 3000 kr og du anbefaler et til 3600. Endret 17. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kan trygt anbefale club3d sitt geforce 6800nu hos mpx. Er kjempe fornyød selv. Eneste jeg ikke har helt satt meg inn i ennå er det med drivere. Er vell ganske vant til ATi men kjøpte nvidia denne gang noe jeg ikke angrer på til den prisen. Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 uenig! det kortet er ikke mye GT, da det har DDR minne (IKKE GDDR3) og kjører 325/700 som er 6800NU speed.. men sikkert fint kortet anyway. kjøleren så litt liten ut thou http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38704 min anbefaling værtfall Njaa, det er ikke helt riktig. Kortet kjører 350/700. Selvom minne ikke er så bra så er det tross alt en GT GPU til en lav pris. Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37217 mente det kortet såklart såklart. tror ikke det asus kortet er verdt 500kr ekstra! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kan trygt anbefale club3d sitt geforce 6800nu hos mpx. Er kjempe fornyød selv. Eneste jeg ikke har helt satt meg inn i ennå er det med drivere. Er vell ganske vant til ATi men kjøpte nvidia denne gang noe jeg ikke angrer på til den prisen. Hvordan er støynivået på Club3d kortet? Hva er med i bundelen? (gøy med fet bundel) Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 støynivået er ok, kanskje litt for høyt til tider men jeg overlever:) bundelen er ganske fattig.. du får med drivercd & windvd elns Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) støynivået er ok, kanskje litt for høyt til tider men jeg overlever:) bundelen er ganske fattig.. du får med drivercd & windvd elns Mulig jeg kjøper det Club3d kortet da.Jeg skulle egentlig ha dette kortet,men Komplett driver å flytter den bekreftede datoen 1 dag frem hele tiden.Begynner å bli irritert av å vente på det. Jeg skulle først kjøpe Leadtek kortet,men det ble plutselig utsolgt.Jeg vil helst ha et kort som ikke bråker,siden jeg har pc-en i stua. Endret 18. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) støynivået er ok, kanskje litt for høyt til tider men jeg overlever:) bundelen er ganske fattig.. du får med drivercd & windvd elns Mulig jeg kjøper det Club3d kortet da.Jeg skulle egentlig ha dette kortet,men Komplett driver å flytter den bekreftede datoen 1 dag frem hele tiden.Begynner å bli irritert av å vente på det. Jeg skulle først kjøpe Leadtek kortet,men det ble plutselig utsolgt.Jeg vil helst ha et kort som ikke bråker,siden jeg har pc-en i stua. tror ikke club3d 6800 kortet er spesielt godt egnet da siden støynivået som sagt kan bli høyt til tider. har lest masse positivt om MSI 6800NU derav at støynivået var ganske akseptabelt.. søk på forumet etter innlegg du, finner sikkert mer informasjon da EDIT: du kan forresten kjøpe ny kjøler til kortet. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5 denne skal være ganske bra og støysvak :!: Endret 18. oktober 2004 av X-Shock Lenke til kommentar
PC Gamer Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Kjøper du MSI sitt 6800 får du en bra og samtidig stillegående kjøleløsning. MSI har også en det bundle, du får bøant annet Prince Of Persia og XIII.. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 MSI har også en det bundle, du får bøant annet Prince Of Persia og XIII.. Hvor XIII er dårlig og Prince of Persia er mye bedre på konsoll (grunnet kontroller; egner seg ikke med mus/tastatur). Poenget mitt er bare at det ikke alltid lønner seg å kjøpe kort etter bundle, med mindre du vet hva du får og vet at du har lyst på det (f.eks. D3/HL2). Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Enig med fredriku Asus 6800 GT er nok et bra kort,det har alt som et GT kort skal ha unntatt GDDR 3 ram.med 16 pipelines og 350 mhz på gpu er det ingen tvil at det har krefter nok. Beste kort i klassen 3000.- Endret 18. oktober 2004 av Traxco Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) støynivået er ok, kanskje litt for høyt til tider men jeg overlever:) bundelen er ganske fattig.. du får med drivercd & windvd elns Mulig jeg kjøper det Club3d kortet da.Jeg skulle egentlig ha dette kortet,men Komplett driver å flytter den bekreftede datoen 1 dag frem hele tiden.Begynner å bli irritert av å vente på det. Jeg skulle først kjøpe Leadtek kortet,men det ble plutselig utsolgt.Jeg vil helst ha et kort som ikke bråker,siden jeg har pc-en i stua. tror ikke club3d 6800 kortet er spesielt godt egnet da siden støynivået som sagt kan bli høyt til tider. har lest masse positivt om MSI 6800NU derav at støynivået var ganske akseptabelt.. søk på forumet etter innlegg du, finner sikkert mer informasjon da EDIT: du kan forresten kjøpe ny kjøler til kortet. http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5 denne skal være ganske bra og støysvak :!: Etter det jeg har lest har MSI byttet vifte på kortene sine,slik at de nå bråker som et helv... Får gå for Asus GT siden Komplett har det inne.Jeg vil ikke montere NV silencer,da ryker jo garantien. Edit:Var å sjekket hos Komplett nå.De har endelig fått inn Asus 6800nu...hurra,det var på tide. Endret 18. oktober 2004 av Morten K Lenke til kommentar
50_Øre Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 (endret) Etter det jeg har lest har MSI byttet vifte på kortene sine,slik at de nå bråker som et helv...Får gå for Asus GT siden Komplett har det inne.Jeg vil ikke montere NV silencer,da ryker jo garantien. Edit:Var å sjekket hos Komplett nå.De har endelig fått inn Asus 6800nu...hurra,det var på tide. Nei, du må jo for all del ikke kjøpe nu kortet når du får GT kortet for bare 300 kr mer! Edit: Oppfatttet det som om du ombestemte deg igjen til å kjøpe nu kortet nå som det hadde kommet på lager! Eller skal du fortsatt kjøpe GT kortet? Endret 18. oktober 2004 av 50_Øre Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Etter det jeg har lest har MSI byttet vifte på kortene sine,slik at de nå bråker som et helv...Får gå for Asus GT siden Komplett har det inne.Jeg vil ikke montere NV silencer,da ryker jo garantien. Edit:Var å sjekket hos Komplett nå.De har endelig fått inn Asus 6800nu...hurra,det var på tide. Nei, du må jo for all del ikke kjøpe nu kortet når du får GT kortet for bare 300 kr mer! Edit: Oppfatttet det som om du ombestemte deg igjen til å kjøpe nu kortet nå som det hadde kommet på lager! Eller skal du fortsatt kjøpe GT kortet? Nå har jeg snakket med Fredriku,han sier at asus kortene er stillegående hvis man justerer ned viftehastigheten og ikke klokker opp kortet.Jeg bestiller meg derfor et Asus GT 128mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå