Gå til innhold

Geforce 6800 non ultra, beste skjermkort under 3k

ToppDogg

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg nytt skjermkort.

så på dette: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300896&view=detailed

Er ikke dette det beste kortet under 3000 kr ?

har jo planer om å overklokke det

noen som har bedre forslag?

skal hovedsaklig spille cs:source, cs 1.6 og half life 2

hadde vert litt bra om det ikke hadde vert noe mouselagg på det nye skjermkortet mitt!

Endret av ToppDogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan trygt anbefale club3d sitt geforce 6800nu hos mpx. Er kjempe fornyød selv. Eneste jeg ikke har helt satt meg inn i ennå er det med drivere. Er vell ganske vant til ATi men kjøpte nvidia denne gang noe jeg ikke angrer på til den prisen.

Hvordan er støynivået på Club3d kortet? Hva er med i bundelen? (gøy med fet bundel)

Lenke til kommentar
støynivået er ok, kanskje litt for høyt til tider men jeg overlever:) bundelen er ganske fattig.. du får med drivercd & windvd elns :p

Mulig jeg kjøper det Club3d kortet da.Jeg skulle egentlig ha dette kortet,men Komplett driver å flytter den bekreftede datoen 1 dag frem hele tiden.Begynner å bli irritert av å vente på det. :mad: Jeg skulle først kjøpe Leadtek kortet,men det ble plutselig utsolgt.Jeg vil helst ha et kort som ikke bråker,siden jeg har pc-en i stua.

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
støynivået er ok, kanskje litt for høyt til tider men jeg overlever:) bundelen er ganske fattig.. du får med drivercd & windvd elns :p

Mulig jeg kjøper det Club3d kortet da.Jeg skulle egentlig ha dette kortet,men Komplett driver å flytter den bekreftede datoen 1 dag frem hele tiden.Begynner å bli irritert av å vente på det. :mad: Jeg skulle først kjøpe Leadtek kortet,men det ble plutselig utsolgt.Jeg vil helst ha et kort som ikke bråker,siden jeg har pc-en i stua.

tror ikke club3d 6800 kortet er spesielt godt egnet da siden støynivået som sagt kan bli høyt til tider. har lest masse positivt om MSI 6800NU derav at støynivået var ganske akseptabelt.. søk på forumet etter innlegg du, finner sikkert mer informasjon da :thumbup:

EDIT: du kan forresten kjøpe ny kjøler til kortet.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5

denne skal være ganske bra og støysvak :!:

Endret av X-Shock
Lenke til kommentar
MSI har også en det bundle, du får bøant annet Prince Of Persia og XIII..

Hvor XIII er dårlig og Prince of Persia er mye bedre på konsoll (grunnet kontroller; egner seg ikke med mus/tastatur).

Poenget mitt er bare at det ikke alltid lønner seg å kjøpe kort etter bundle, med mindre du vet hva du får og vet at du har lyst på det (f.eks. D3/HL2).

Lenke til kommentar

tror ikke club3d 6800 kortet er spesielt godt egnet da siden støynivået som sagt kan bli høyt til tider. har lest masse positivt om MSI 6800NU derav at støynivået var ganske akseptabelt.. søk på forumet etter innlegg du, finner sikkert mer informasjon da :thumbup:

EDIT: du kan forresten kjøpe ny kjøler til kortet.

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ARCOLVSNV5

denne skal være ganske bra og støysvak :!:

Etter det jeg har lest har MSI byttet vifte på kortene sine,slik at de nå bråker som et helv...

Får gå for Asus GT siden Komplett har det inne.Jeg vil ikke montere NV silencer,da ryker jo garantien.

Edit:Var å sjekket hos Komplett nå.De har endelig fått inn Asus 6800nu...hurra,det var på tide. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar
Etter det jeg har lest har MSI byttet vifte på kortene sine,slik at de nå bråker som et helv...

Får gå for Asus GT siden Komplett har det inne.Jeg vil ikke montere NV silencer,da ryker jo garantien.

Edit:Var å sjekket hos Komplett nå.De har endelig fått inn Asus 6800nu...hurra,det var på tide.

Nei, du må jo for all del ikke kjøpe nu kortet når du får GT kortet for bare 300 kr mer!

Edit: Oppfatttet det som om du ombestemte deg igjen til å kjøpe nu kortet nå som det hadde kommet på lager! Eller skal du fortsatt kjøpe GT kortet?

Endret av 50_Øre
Lenke til kommentar

Edit:Var å sjekket hos Komplett nå.De har endelig fått inn Asus 6800nu...hurra,det var på tide.

Nei, du må jo for all del ikke kjøpe nu kortet når du får GT kortet for bare 300 kr mer!

Edit: Oppfatttet det som om du ombestemte deg igjen til å kjøpe nu kortet nå som det hadde kommet på lager! Eller skal du fortsatt kjøpe GT kortet?

Nå har jeg snakket med Fredriku,han sier at asus kortene er stillegående hvis man justerer ned viftehastigheten og ikke klokker opp kortet.Jeg bestiller meg derfor et Asus GT 128mb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...