LordLarsal Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ulyden jeg mener er en "høy" mekanisk klikkelyd når man skriver ut A4 størrelse utskrifter. Lyden kommer når skriverhodet passerer venstre arkkant (sånn ca). Jeg kjøpte printeren idag, og byttet den første jeg fikk pga denne lyden. Stor var skuffelsen når den neste jeg fikk hadde akkurat den samme ulyden. Er det noen som har erfaring med dette problemet? Eller noen som eier en tilsvarende printer som kan bekrefte/avkrefte om lyden er normal? Hvis ikke får butikken tilbake nok en printer og jeg finner meg en annen type Lars Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Støy fra en skriver er vel ganske normalt? Men nå sant skal sies så vet jeg ikke hvor høy denne lyden er da... Lenke til kommentar
LordLarsal Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Ja, men tro meg denne lyden er ikke innenfor det som er normalt. Samboeren min sitter en etasje under og hører den godt når hun ser TV. Jeg har eid flere forskjellige printere tidligere og alle ståyer jo litt i skriveprossessen. Ulyden det her er snakk om er mekanisk og jeg tror den kommer hver gang skriverhodet passerer en metalldel. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Kanskje hvis du søker på google så er det flere med samme problem. Jeg vil anbefale å skifte merke. 2 ganger samme feil er ikke bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå