Roern Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Instalerte en BenQ DW822A Plus. Når jeg startet maskinen kom det opp at den hadde funnet en ny maskinvare: SM-busskontroller. Jeg måtte instalere driver , og jeg lot Windows søke etter driver. Men den fant ingen. Nå greier jeg ikke å åpne cd'er når jeg klikker på stasjon E. Men film og spill går greit, så lenge de starter opp av selv. Det går og ann å brenne til DVD-plater. Har noen peiling om hvor jeg får denne driveren til"SM-busskontroller"? Eller noe annet som kan hjelpe. Bruker XP Pro. Lenke til kommentar
2peewee Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ville gått inn på BenQ sine heimesider og lasted ned den nyeste driveren. kanskje prøvd med firmware også. men jeg har aldri opplevd dette før Lenke til kommentar
Roern Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 Alt virket ypperlig når jeg satte i min "gamle" cd-brenner som master og DVD-brenneren som slave. Men innpå "Enhetsbehandling" står enda "SM-busskontroll" uten driver. Ja ja, alt virker jo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå