Hypsilofodonten Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ble sjokkert da eg såg vg.no at autofil larsen sin bardomsfiende var vibekke løkkeberg hadde eg aldrig trodd! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Onay! Stakkars...er ikke de som du ser på tv slik som du trodde..huff...for et sjokk dette ha må ha vært for deg. Si ifra hvis du vil snakke om det...husk vi er her for deg! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ehh, jeg leste den lange artikkelen, sto det noe om drapsmann? Han banket opp noen folk, so what? De daua ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Ehh, jeg leste den lange artikkelen, sto det noe om drapsmann? Han banket opp noen folk, so what? De daua ikke. VG er som se&lyg..værre en det er det ikke.. Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 det eg reagerte på var at det var vibekke løkkeberg han banka opp!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 det eg reagerte på var at det var vibekke løkkeberg han banka opp!! Og det er? Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 han pwnte en eller annenn n0b, so what? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 det er typisk hvis han bare krangla med en eller slo til en, også skriver vg at han grisebanka en gammel fiende... Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 det er typisk hvis han bare krangla med en eller slo til en, også skriver vg at han grisebanka en gammel fiende... han knea'n i trynet og klinte til i nyra så han datt i bakken.... Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 ikke hvem som helst "gammel fiende" men selveste vibekke løkkeberg! i en kinokø!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er det denne "damen" det er snakk om? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ikke hvem som helst "gammel fiende" men selveste vibekke løkkeberg! i en kinokø!! Har du lest artiklene eller? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det står ingenting om verken løkkeberg eller kinokø i artikkelen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250207 <- her derimot. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det står ingenting om verken løkkeberg eller kinokø i artikkelen. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=250207 <- her derimot. Haha, fy fan...de hater sikkert hverandre. Sender hatbrev og stuff Min bror kunne ha drept meg...opp til flere ganger...jeg tror jeg må skrive bok om det..."De våilltok mæ i sjarken!" Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Min bror kunne ha drept meg...opp til flere ganger...jeg tror jeg må skrive bok om det..."De våilltok mæ i sjarken!" Hva er det slags incest-familie?! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Min bror kunne ha drept meg...opp til flere ganger...jeg tror jeg må skrive bok om det..."De våilltok mæ i sjarken!" Hva er det slags incest-familie?! Å du skulle bare ha vist Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 At den mannen ikke er helt stabil var vel ingen bombe ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå