Koshs Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Dette er vel nok eit eksempel på ei lite gjennomtenkt overskrift(møkka lei Tele2). Kan være mange grunner til at nedlastinga går seint(sjå innlegg ovanfor) men da enklaste er jo alltid å skylda på ISP. Eg er veldig godt fornøyd med Tele2! Lenke til kommentar
So|o Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Man bør vel kunne forvente at ISP'en hjelper til med support på det utstyret de selger. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 asdfgh: jo, men det er sansyneligvis ikke hos isp problemet ligger denne gangen, men hos bruker. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Grunnen til at det går sakte er nok fordi torrent stjeler (nesten) all uploaden din (da du sender filer ut). Dette fører til at downloaden kveles og du får bare rundt 10-15kb/sec (og i blandt enda mindre). Har selv Tele2 og sliter med det samme. Derfor er jeg blitt den kjipe kisen som det ikke går å laste noe fra på DC. Endret 17. oktober 2004 av lodott Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 (endret) Grunnen til at det går sakte er nok fordi torrent stjeler (nesten) all uploaden din (da du sender filer ut). Dette fører til at downloaden kveles og du får bare rundt 10-15kb/sec (og i blandt enda mindre). Har selv Tele2 og sliter med det samme. Derfor er jeg blitt den kjipe kisen som det ikke går å laste noe fra på DC. Dette har jeg jo allerede nevnt, og det har ingen ting med om man har tele2 eller ikke Er sinnsykt kjipt at telenor setter sperrer på 256Kb på utlinjene på sitt utstyr i sentralene. Detter jo kun for å tyne penger. Der hvor f.eks. bluecom bygger ut selv, får man jo mye bedre uthastigheter osv. Endret 17. oktober 2004 av DJ-JK Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det avhenger også på hvor mange seeds en torrent har Helt riktig...... Lenke til kommentar
TEE Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Man bør vel kunne forvente at ISP'en hjelper til med support på det utstyret de selger. SpeedTouch-modemet Tele2 sender ut trenger ikke noen port forwarding. Når en kunde ikke blir fornøyd før han får hjelp med noe som ikke eksisterer på modemet han har er det vanskelig for Tele2 å gjøre noe. Det han kan se etter er jo om brannmuren i XP er aktivert. Av en eller annen grunn er det liksom ingen som ser noen grunn til å ha portenen 6881-6889 åpnet som standard Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. oktober 2004 Del Skrevet 22. oktober 2004 du må åpna porten inne i torrent clienten og då kanskje..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå