Vu-caN Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Trenger router, men de pengene jeg har strekker ikke til den beste! Kan noen her som har peiling hjelpe meg med å finne fram til den billigste og beste routeren på markedet? Skal bare ha den til hjemmebruk for at flere maskiner skal koble seg til internett. Helst trådløs. tips og gode erfaringer er velkommen, helst med link! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 "Billigst og beste router" er en umulig kombinasjon. Kanskje bedre å komme med en pris du er villig til å betale og så få forslag til hva som er den beste routeren du kan få for det? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Dlink DI-serie, anbefaler 624+ Hjemmeside, trådløse produkter Lenke til kommentar
Vu-caN Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) "Billigst og beste router" er en umulig kombinasjon. Burde kanskje ha skrevet "Billig og bra", eller "Det beste valget når det ikke skal koste skjorta!", eller kanskje "Det beste økonomiske valget ved innkjøp av router", eller kanskje "Router for de som vil trøble proposjonalt med prislappen" ... Håper dette hjelper deg til å forstå hva jeg egentlig mente. Merkelig nok er det en annen som forstod hva jeg mente. Edit: skriveleif Endret 16. oktober 2004 av Vu-caN Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Sunsway/ST Lab Broadband Gateway Funger utmerket sammen med BlueCom linjen min, har NAT port forwarding og innebygget FireWall med bla MAC kontroll og Port blokkering og DMZ. Administreres via webbrowser fra lokalnettet, eller via innloggingsside fra internett. Alternativt er en trådløs router, men da må du legge på noen hundrelapper. Endret 16. oktober 2004 av 356speedster Lenke til kommentar
agvg Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Merkelig nok er det en annen som forstod hva jeg mente. 3com, SMC, linksys osv. Det er jo bare og kjøpe den billigste du finner i og med du ikke stiller noen krav eller setter noen makspris. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå