chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 se emnetittel. Unnskyld admin, men tenkte at siden dette gjelder div. bios så passer den overalt og den kan vel gå som en hardware del. Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nei, det anbefakes for å oppnå stabil "drift" å oppdatere til den siste bios. Det kan være småting som rettes på men som kan forårsake store stabilitetsproblemer i enkelte tilfeller. Så lenge du følger HK-produsentens "oppskrift" for flashingen, er du nok trygg. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Som jhsveli sier, bare flash ivei, sålenge at du holder deg til orginal bios som du finner på produsentens hjemmeside. Andre BIOS'er vil bryte garantien. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 så hvis jeg uppgraderer fra bios 1.7 til 1.8 og det går i dass har jeg garantien på min side? Men hvis jeg oppgraderer BIOS på 9800PRO til XT og det ryker er garantien borte? Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 så hvis jeg uppgraderer fra bios 1.7 til 1.8 og det går i dass har jeg garantien på min side?Men hvis jeg oppgraderer BIOS på 9800PRO til XT og det ryker er garantien borte? ja Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Generelt sett anbefales det vel ikke å "gjøre noe" hvis maskinen fungerer greit, det er skjeldent det er noe (merkbart) å hente på en BIOS oppdatering, dersom systemet allerede fungerer godt. Dersom det skjer noe (at maskinen ikke starter etterpå, strømbrudd under flashing o.l.) så er ikke slikt dekket av garanti, oppdateringen foretaes på egen risiko, men garanti forøvrig er ikke berørt (dersom kortet plutselig bryter sammen på et senere tidspunkt f.eks). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå