Heatsink Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 gikk i går innom handlekurven. og sjekka prisen, den var gått opp en del men jeg tenkte ikke noe serlig over det siden det skjer stadig vekk. men i dag gikk jeg innom igjen den har jo gått opp ca 600-700kr og IT-butikken står ikke som rimligsteforhandler på noen av varene. den var vanligvis billigst på ca halvparten av de. ser på varene og navnet IT-butikken er jo ikke der noe sted. gikk inn på www.itbutikken.no og fant raskt ut at var billigst på f.eks grafikkortet og at de oppererte med priser i NOK. hvorfor er ikke de der? er det kun Norske butikker som gjelder fremmover eller driver dere med oppdateringer? Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det virker mere som at de har mista kontakten med butikken på en eller annen måte Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Det virker mere som at de har mista kontakten med butikken på en eller annen måte Ja, de må vel motta lister med priser. De butikkene de mottar priser fra kommer i prisguiden, og de som utelar kommer ikke med. Sikkert dette som har skjedd med IT-butikken Lenke til kommentar
amund Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk for tipset! Jeg skal følge med prisoppdateringen utover ettermiddagen slik at den går i orden igjen. Mvh, Amund Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Takk for tipset! Jeg skal følge med prisoppdateringen utover ettermiddagen slik at den går i orden igjen. Mvh, Amund Svarte, ignorer alltid itbutikken og hadde vært digg å fått fjernet dem fra prisguiden Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 jupp, gode på pris, men totalt idioter på support Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå